318 is 103kw vs. 320i 110kw

Erinevad BMW mudelid
Tarvo
Huviline
Postitusi: 1998
Liitunud: 20.10.2003 23:53 19
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Tarvo »

meph kirjutas:No 1.6 pealt 2.5 peale minna oli alguses ikka päris lõbus... pluss päris lahe kogemus on ka see, kui 110km/h pealt gaas põhja vajutada 5 käiguga ja jälgida kuidas kiiruse suurenedes kiirus aina kiiremini suurenema hakkab :)

Kuigi samas peab tõdema, et praeguseks jääb juba veidi väheks küll... kõrgetel pööretel on jõudu suhtkoht okeilt, aga just seal 1500-3500 pöörde kandis tahaks saada rohkem jõudu...
Eks sellega ole ikka nii et inimene tahab muudkui järjest rohkem ja
rohkem saada..

Mul näiteks oma 3,0 138 kw E34 pealt sõbra 2,5 141 kw E36 istudes venis ikka nägu pikalt laiale naerule kiirendusomaduste poolest. Maanteel kipub kiirus ikka väga vähese vaevaga üle lubatud normide kasvama.
Kasutaja avatar
Alexeid
Huviline
Postitusi: 69
Liitunud: 05.08.2004 11:25 55
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Alexeid »

meph kirjutas:Kuigi samas peab tõdema, et praeguseks jääb juba veidi väheks küll... kõrgetel pööretel on jõudu suhtkoht okeilt, aga just seal 1500-3500 pöörde kandis tahaks saada rohkem jõudu...
Selle jaoks on VANOS ;)
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Kusjuures see Vanos ei anna antud pööretevahemikus suurt mitte midagi juurde... okei... max pöördemoment saabub jah paarsada pööret varem ja on 5 nm suurem kui ilma vanoseta mootoril, kuid reaalne kasu on võrdlemisi marginaalne... vähemalt M50B25 mootori puhul.

Ega antud mootorit madalatel pööretel väga järele aidata ei annagi... kui siis vaid tõsiste ohverdustega, mis aga asja mõttetuks teeksid.

Aga noh... ütleme nii, et ajab asja ära küll praegu :)
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Kas on see Vanosest või sellest, et 523/528 mootorid olid eta-stiilis ehitatud - nende kütusekulu maanteekiirustel ajab enamik riisiarmastajaid kadedusest korollasiniseks :D

Kuskilt autolehest lugesin, et E39 528 kulu 90 kmh on 6.5 sajale :shock:
(1,6 sukisuki võtab 8+ sajale maanteel).
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kustas
Huviline
Postitusi: 3407
Liitunud: 11.02.2004 02:31 21

Postitus Postitas Kustas »

Aare kirjutas:Kuskilt autolehest lugesin, et E39 528 kulu 90 kmh on 6.5 sajale :shock:
:shock: Kurams, mu M50B20 võtab maanteel, E34/5 kere peal, üheksa liitrit sajale kilomeetrile. Tuleb ikka see pierrses siemensi lambda ära vahetada... :(

Kustas.
E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
Kasutaja avatar
Svenp
Huviline
Postitusi: 750
Liitunud: 12.10.2004 12:46 45
Asukoht: UK/Tartu

Postitus Postitas Svenp »

Aare kirjutas:Mina seda 318iS vaimustust ei jaga.

Mul pole küll 320 olnud, küll aga sama mootoriga 520 aastaid sõitnud ja tuhatkond km iS-ga ka. Kui ausalt ütlen, siis mingit vaimustavat erksust ma sellest iS-st küll ei leidnud.
Erksuse all mõistan ma auto iseloomu ja olekut, mitte kiirendust sekundites. Kergus, mootori erk reaktsioon gaasile ning pööretelembus on märksõnad. Hoolimata sellest, et tegu 4-silindrilise mootoriga, käib see kogu pööretevahemikus normaalselt. Käiguühtluses ja hääles ta loomulikult ei võistle BMW 6-silindrilistega, need on klass omaette. Võrdlus M42 vs M20B20 -- viimane on tuim mootor, vatine ja uimane. 2,5 on hea tõmbe ja tuntava toore jõuga, kuid erksuselt ja kerguselt jääb alla M42-le. Kütusekulu E30 M42-l: 45255 km --> 9,44 l/100 km.
Mootor on tal suht nigelake, kallite pulkadega ja keerukas remontida.
Kes see alles väitis, kui igikestev kett on ja odav vahetus. Ja remont ei pidanud erivahendeid nõudma :D
Sõidurõõm
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

M20- on see-eest veel odavam 200 eek hammasrihm :P

Mul on (olnud) mõlemad ja seda vatijuttu ei jaga eriti...maitse asi ütles Muki.... :D
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Vasta