5. leht 8-st

Postitatud: 04.04.2007 10:19 37
Postitas Ilves
h82lose kirjutas:
TanelE34 kirjutas: Lisaks kupeele saab M3 mudeliperekond ka kabrio, sedaani ja universaalkerega versiooni.
why??? :| :?
Lihtne, sest audi S4-st on sedaani, avanti ja nüüd ka A5-e näol kupee olemas.

Postitatud: 04.04.2007 20:12 55
Postitas ryan
konkurendid ei lase oma rida ajada ja eelmise M3 müügitulemusi tuleb ju ületada.

Postitatud: 04.04.2007 23:43 13
Postitas priitv8
Värskes AMS-is (28.03.07) on siis väljas mingid tehnilised andmed uue M3 mootori kohta:
90* V8
sil. diam: 92,0
kolvikäik: 75,2
töömaht: 3999
max. võimsus: 309kW (420hj) @ 8300rpm
max. väändemom: 400Nm @ 3900rpm
surveaste: 12,0:1
kaal: 202kg

105hj/l pole paha!

Postitatud: 14.04.2007 23:46 21
Postitas priitv8
Nüüd ka saksa AutoBildis loetav ja bmw.de kodulehelt leitav!

Postitatud: 19.04.2007 19:16 45
Postitas Raas
"Kumba, blondi või brünetti?"

Pilt
2009 BMW M3 Coupe

Pilt
Hartge H50 V8 E46

Postitatud: 26.06.2007 17:20 53
Postitas ryan
Lumma poolt kena täiendus e92-le tuuningpaketi lisamisega
http://www.postimees.ee/260607/esileht/ ... to2.php#33

Postitatud: 29.06.2007 14:36 36
Postitas Ilves
ryan kirjutas:Lumma poolt kena täiendus e92-le tuuningpaketi lisamisega
http://www.postimees.ee/260607/esileht/ ... to2.php#33
Näeb välja nagu Korea-Salvo-XXX tuuning. Sellised asjad tuleks seadusega ära keelata. :cry:

Postitatud: 05.07.2007 01:16 34
Postitas Zipp
M3 killer? :P

457 HP
6,2-liter V8
100 km/u in 4.5 sec.
600 Nm @ 6.000 rpm
250 km/h topspeed


Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

...mina jääks ikka e92 M3 juurde,eriti veel alpine white :cool:

Postitatud: 06.07.2007 00:26 24
Postitas Zipp
http://www.worldcarfans.com/spyphotos.c ... spy-photos

see igatahes mõttekam kui coupe imo :cool:

Postitatud: 06.07.2007 07:41 13
Postitas priitv8
h82lose kirjutas:see igatahes mõttekam kui coupe imo :cool:
Eriti just M-klassis on raske leida kabriol mõtet, ainuüksi 100-200 lisakilo tõttu, mis katuse puudumine endaga kaasa toob.

Postitatud: 06.07.2007 10:50 12
Postitas Zipp
priitv8 kirjutas:
h82lose kirjutas:see igatahes mõttekam kui coupe imo :cool:
Eriti just M-klassis on raske leida kabriol mõtet, ainuüksi 100-200 lisakilo tõttu, mis katuse puudumine endaga kaasa toob.
poogen,ega neil ikka olulist vahet ei ole ja eks ikka ühte auku rihitud kupeega... 2 in 1 on kõva eelis imo,eriti veel kõva katus!

Postitatud: 06.07.2007 11:30 42
Postitas Ilves
priitv8 kirjutas:Eriti just M-klassis on raske leida kabriol mõtet, ainuüksi 100-200 lisakilo tõttu, mis katuse puudumine endaga kaasa toob.
h82lose kirjutas:poogen,ega neil ikka olulist vahet ei ole ja eks ikka ühte auku rihitud kupeega... 2 in 1 on kõva eelis imo,eriti veel kõva katus!
Poogen? Tõsta endale 200 kilo eest liivakotte autosse ja vaata kas ikka on. Päris vastik on.

Aga nojah, keskmise inimese jaoks kes propellerimärki ostab on tõesti kama. Nagu ka hiljuti lugeda võis vedasid M Gmbh töötajad kihla, kui paljud CSL-i kunded topivad kallilt saadud dieetmasinasse "rasva" nagu konditsioneeri, xenonid ja kõva helisüsteemi tagasi. Nad pakkusid 50%, tegelikkuses pani 85% CSLi ostjaid autole rasvapolstri uuesti selga ;) Eks baarileti taga on hea sõbraga laiata, et oled endale "põhimõtteliselt võidusõiduraketi" ostnud, aga praktikas tahaks ikka, et muss tümpsuks ja kliima higist selga jahutaks.

Postitatud: 06.07.2007 11:35 04
Postitas Zipp
no see ongi see et M3 ja M3 on vahe... vaevalt e92 selliseks "sportautoks" saab nagu e30

Postitatud: 06.07.2007 12:37 09
Postitas priitv8
Kabrio põhiprobleem on kere jäikus. Õieti selle puudumine. Selle vastu võitlemiseks on kabrio kerel erinevad lisatugevdused, tänu millele see kaalulisa tekibki.
Uus kõvakatus on ka raskem, kui vana present. Minu mäletamist mööda kaalus see uus vist 47kg.
Tehnilisi andmeid võrrelda, siis on näha:
E92 335i - tühimass = 1600kg, kandevõime 480kg, 0-100 = 5,5s
E93 335i - tühimass = 1810kg, kandevõime 430kg, 0-100 = 5,8s

Vaatamata lisatugevdustele, ei saa kabriot kunagi sama jäigaks, kui on katusega kere. Seega on kabrio ikkagi rohkem chillimise auto.

Postitatud: 08.07.2007 21:50 21
Postitas antti22
priitv8 kirjutas:Kabrio põhiprobleem on kere jäikus. Õieti selle puudumine. Selle vastu võitlemiseks on kabrio kerel erinevad lisatugevdused, tänu millele see kaalulisa tekibki.
Uus kõvakatus on ka raskem, kui vana present. Minu mäletamist mööda kaalus see uus vist 47kg.
Tehnilisi andmeid võrrelda, siis on näha:
E92 335i - tühimass = 1600kg, kandevõime 480kg, 0-100 = 5,5s
E93 335i - tühimass = 1810kg, kandevõime 430kg, 0-100 = 5,8s

Vaatamata lisatugevdustele, ei saa kabriot kunagi sama jäigaks, kui on katusega kere. Seega on kabrio ikkagi rohkem chillimise auto.
On need massid ikka õiged? mina olen näinud mõlemal vastavalt umbes 50-100 kilo väiksemaid arve, kaasaarvatud oma pere Cabrio passis. Aga see selleks.

Üldiselt on sellel cabrio seerial saadud juba jäikus väga heale tasemele aga eks muidugi selle lisakaalu arvelt. Auto on suhteliselt jäik ja dünaamika pole ka eriti palju kehvem kui coupe'l, rinkale mõeldes siis peaks katus üleval suhteliselt sama võrdväärne olema kuna kaalujaotus on ikkagi paigas, katus maas olles on auto natuke pehmem ja kaalu ka taga rohkem. Aga jah eks see 200kg mängib oma rolli kuid ma usun, et see on seda väärt kui pole just spetsiaalselt rinka jaoks ostetud masin, vaid on soov ainult mõnikord rajale sattuda, kuna katus maas sõitmine on juba omaette elamus mille vastu coupe ei saa :P

Ja samuti see, et BMW insenerid on suhteliselt hea tööga hakkama saanud selle cabrio puhul kuna väliselt ta vägapalju katus üleval olekus, ei erine coupe'st, nende eristamiseks peab olema treenitud silm siiski, esmapilgul sarnased.

BMW cupi üritustel olete teretulnud uudistama ma usun :)

Postitatud: 08.07.2007 21:53 02
Postitas aise
kõvakatusega cabrio on suht sexikas jah, ise nägin ka seda esimest korda raplas.

Postitatud: 08.07.2007 23:29 15
Postitas priitv8
antti22 kirjutas:On need massid ikka õiged? mina olen näinud mõlemal vastavalt umbes 50-100 kilo väiksemaid arve, kaasaarvatud oma pere Cabrio passis.
Võtsin need saksa lehelt tehniliste andmete PDF-dest:
http://www.bmw.de/de/de/index_highend.html

Postitatud: 08.07.2007 23:30 36
Postitas antti22
priitv8 kirjutas:
antti22 kirjutas:On need massid ikka õiged? mina olen näinud mõlemal vastavalt umbes 50-100 kilo väiksemaid arve, kaasaarvatud oma pere Cabrio passis.
Võtsin need saksa lehelt tehniliste andmete PDF-dest:
http://www.bmw.de/de/de/index_highend.html
Noh jah, eks siis võib-olla minu mälu pettis, silme ees olid Autoweek.nl lehelt saadud kaalud.

Postitatud: 08.07.2007 23:32 00
Postitas priitv8
Siin saab nautida väikest videot heliga:
http://media.autobild.de/video/7/61efc4 ... 0947-1.wmv

Postitatud: 09.08.2007 23:27 33
Postitas jockker26
Mõned pildid ka sedaanist, päris kena. http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=77033

Postitatud: 23.08.2007 18:36 04
Postitas priitv8

Postitatud: 23.08.2007 19:50 27
Postitas TiitR
jockker26 kirjutas:Mõned pildid ka sedaanist, päris kena. http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=77033
Seda sedaani värki on natuke lahatud siin: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=43506

Postitatud: 04.09.2007 18:51 53
Postitas Enrico_P
Täna nägin Nõmme kandis uut sinist M3-e. Ei pannud tähele kas oli üldse Eesti nr-ga.Aga paistis eemalt päris kobe küll :P

Postitatud: 05.09.2007 11:48 41
Postitas hanno
Enrico_P kirjutas:Täna nägin Nõmme kandis uut sinist M3-e. Ei pannud tähele kas oli üldse Eesti nr-ga.Aga paistis eemalt päris kobe küll :P
Tundub, et oli Eesti numbriga.
Tõnu Soomer käis täna sellega UM-s.
Ma olen sõnatu.....

Postitatud: 05.09.2007 12:57 23
Postitas Tauri
hanno kirjutas:
Enrico_P kirjutas:Täna nägin Nõmme kandis uut sinist M3-e. Ei pannud tähele kas oli üldse Eesti nr-ga.Aga paistis eemalt päris kobe küll :P
Tundub, et oli Eesti numbriga.
Tõnu Soomer käis täna sellega UM-s.
Ma olen sõnatu.....
EBK sünnipäeva paiku panin ka pildid sellest M3-st siia foorumisse!

Postitatud: 17.09.2007 19:14 58
Postitas ryan
M3 südame kokkupanek :P


3 kanget, audi rebib tänu turbole ühe autopikkuse ette, kas ka lõpus seis samaks jäi :roll:

Postitatud: 17.09.2007 19:35 42
Postitas Roland325
3 kanget, audi rebib tänu turbole ühe autopikkuse ette, kas ka lõpus seis samaks jäi
Kohapealt stardist pigem tänu nelikveole, teised ei saanud rattaid maha

Postitatud: 17.09.2007 19:39 06
Postitas toivoku
kirjas oli ,et BMW pani kinni :)

Postitatud: 17.09.2007 20:34 36
Postitas Zipp
seal käib samasugune andmine kommentaarides nagu streetrace.org foorumis :D

mis selle e92 M3 0-100 aeg on siis... 4,4???

E92 M3 was tested at 0-60 in 4.4 secs and 12.8@110 mph (Sept. 2007 edition)

Postitatud: 17.09.2007 21:53 00
Postitas M2ki
0-100kmh on midagi muud kui 0-60mph.