K: Kas E39 535 või 540
K: Kas E39 535 või 540
Kuna plaanis osta auto(isal emale ), siis palus ta mul uurida natuke infot antud isendite kohta. Kütusekulu, vastupidavus ja remondi kulud(varuosad) jne. Ja kust seda parem oleks teha, kui bmw klubi oma inimeste seast. Kunda endal puudub antud autode omamise kogemus, siis sooviks natuke teie abi. Kütusekulu ja tehnilised andmed leian kül ise netist, aga muud kogemused puuduvad ja meie lehe otsing andis ka ainult ühe tulemuse.
Tänan edasise info eest!
Tänan edasise info eest!
Küsin sellise küsimuse:mix emale/isale 3,5 või 4.0
Targad mehed räägivad et kõige parem mootor on 2,8 ja isegi äkilisem kui tema suurema kubatuuriga konkurendid.
Suurte mootoritega on see mure et klapikaane tihendid kipuvad ära väsima ja süüteküünlad ujuvad õli sees.
Tihedamini kippuvad läbi minema nukaandurid.
Aga muidu 39 nagu 39 ikka.
Ise muidugi soovitax 528i mis endalgi vaateväljas
Targad mehed räägivad et kõige parem mootor on 2,8 ja isegi äkilisem kui tema suurema kubatuuriga konkurendid.
Suurte mootoritega on see mure et klapikaane tihendid kipuvad ära väsima ja süüteküünlad ujuvad õli sees.
Tihedamini kippuvad läbi minema nukaandurid.
Aga muidu 39 nagu 39 ikka.
Ise muidugi soovitax 528i mis endalgi vaateväljas
No see nüüd küll mingi jutt ei ole, et 2,8 on äkilisem kui 4,0... See võib nii olla ainult esimesed 1,5 sekundit ja sedagi parema rehvi arvelt. Ma arvan, et kes kasvõi korra on proovinud suure mootoriga näiteks 90 km/h möödasõitu alustada, see saab aru millest ma räägin...heigosan kirjutas:Küsin sellise küsimuse:mix emale/isale 3,5 või 4.0
Targad mehed räägivad et kõige parem mootor on 2,8 ja isegi äkilisem kui tema suurema kubatuuriga konkurendid.
Varuosade poolest 2,8 kindlasti soodsam pidada, samas ei saa ilmselt 540 tahtjale hakata rääkima sellest, et odavam on mingi väiksem asi osta - alustades kütusekulust ja lõpetades kindlustusmaksega on kõik niikuinii suht kallis.
Ja äkki emale meeldivad kiired autod/mehed...
E83 X3 2,0dA 2010.a.
-
- Huviline
- Postitusi: 737
- Liitunud: 02.10.2002 13:25 52
- Peamine sõiduk: Sarvedeta troll
- Asukoht: Tallinn
Selline subjektiivne mulje võib jääda sellest, et V8tel (vähemalt 540l küll) on gaasipedaal R6tega võrreldes "uimasem". Ilmselt taotluslikult, kuna muidu oleks tänu suurele väändele tihedas linnaliikluses pea võimatu nendega sõita.heigosan kirjutas:Küsin sellise küsimuse:mix emale/isale 3,5 või 4.0
Targad mehed räägivad et kõige parem mootor on 2,8 ja isegi äkilisem kui tema suurema kubatuuriga konkurendid.
Tundub nii jah Vähemalt suutsin neil MB mõtted peast ajada ja pähe panna Sõidurõõmu idee. Tundub, et minu töö on esialgu tehtud, nüüd peab veel välja uurima vajaliku info ja omanike endi kogemused.Aare kirjutas:Kellelgi algas teine noorus vist
Nagu Aare juba mainis, siis teine nooruse aeg ja silma on jäänud 540 ülihea varustuse aste.heigosan kirjutas:Küsin sellise küsimuse:mix emale/isale 3,5 või 4.0
Ise mõtlesin ka Petsi peale, tema ju mõlemaid omanud(omab). Kui Pets seda lugema juhtub, siis järsku viskab paar rida siia.MarkoA kirjutas:Kas mitte Pets1 pole e39 540, ma arvan tema ütleb kohe sulle mis on selle auto head vead.Kas 540 ei ole rohkem lisavarustust kui 528.
In 1998 the V-8 engine was given the VANOS variable cam timing system. This led to a further increase torque for both engines and an extra 10 bhp for the 3.5-liter engine. In addition, it provided reductions in both exhause emissions and fuel consumption in the lower load range.Raivo kirjutas:Soojendan teemat..
Uurisin natuke maad. Nimelt tuli 98a 180kw (vana oli 173) mootor. Kas peale (topelt vanose vist?) seal veel midagi muutus?
7kw = ~10hj
http://www.bmwworld.com/engines/m62.htm
paistab, et muu suurt ei muutunud
Viimati muutis raimo_r, 08.01.2007 21:11 07, muudetud 3 korda kokku.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Ei ole M62TU-l topelt VANOS-t. Mootorijuhtimine on kindlasti ka uuem. EML tuli peale ja veel mõned pisemad muudatused.Raivo kirjutas:Kas peale (topelt vanose vist?) seal veel midagi muutus?
Täpsema jutu leian õhtul. Ehk.
Features of the M62 TU engine include:
Digital motor Electronics Control ME 7.2.
Variable positioned intake camshaft VANOS system.
EML Electronic Throttle Control System identified as EDK.
Compact water cooled generator (F-alternator).
Thermostat controlled transmission fluid/engine coolant heat exchanger system for automatic transmission equipped vehicles.
Non Return Fuel Rail (Running Loss Compliance).
IHKA Auxillary Water Pump.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 3610
- Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: Tallinn
Või sedasi.
Ei tea, kas tal on mingeid eeliseid nt 540 (4.4) ees (ma ei pea silmas seda, et üks mootor on 30kw tugevam)? Või noh, kas oleks pointi parema vastupidavuse vms ees 540-ile? Kuna viimast vist pole suurt uuendatud kuni 2001 (2) aastani välja.
Siia haakub ka see teema http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=33327
EDIT: Raimo andmete järgi midagi ikka muudeti 98a 4.4 mootoril kah Aga kas ka paremaks?
Ei tea, kas tal on mingeid eeliseid nt 540 (4.4) ees (ma ei pea silmas seda, et üks mootor on 30kw tugevam)? Või noh, kas oleks pointi parema vastupidavuse vms ees 540-ile? Kuna viimast vist pole suurt uuendatud kuni 2001 (2) aastani välja.
Siia haakub ka see teema http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=33327
EDIT: Raimo andmete järgi midagi ikka muudeti 98a 4.4 mootoril kah Aga kas ka paremaks?
Postitatud: 08.01.2007 15:13 43Rain530 kirjutas:Teema on algatatud 2005 aasta alguses ja minu teada on see valik juba ammu tehtud E39 540 näol (Kellegi auto teemas oli kirjas et osteti E39 540). Parandage kui ma eksinryan kirjutas:kas klubiridadesse on oodata üht 535 juurde?
Aga niipalju teema jätkuks, et sai ikka see 540 ära toodud ja siiani ollakse autoga rahul. Kütusekulu täitsa 5+, auto hästi vastu pidanud, remondi alla pandud alla 10000.- 1,5.a. jooksul. Um'is käidud pidevalt kontrollis ja ka nüüd uus minek 15 jaanuaril. Kõik kulunud osad lähevad vahetusse ja sõiduruumu jätkub peale seda jälleRaivo kirjutas:Soojendan teemat..
Uurisin natuke maad. Nimelt tuli 98a 180kw (vana oli 173) mootor. Kas peale (topelt vanose vist?) seal veel midagi muutus?
praegu ei ole 535´l erilist mõtet kui just V8 fänn pole, kuna 530 on paljudes asjades parem (tehase andmetel ka kiirendus 0..100), kütusekulu, hooldus jne. minule jääb arusaamatuks miks on 540´l lahtine differ muidu kaaluks seda uueks autoks aga jah... jääb ainult M5, kuna e39 kere ilgelt meeldib.
kas kellelgi on infi e60 kohta, on peale M5 mõnel variandil LSD ka?
kas kellelgi on infi e60 kohta, on peale M5 mõnel variandil LSD ka?
Jah, Alpina hakkas B5-le hiljuti LSD-d pakkumaaise kirjutas:kas kellelgi on infi e60 kohta, on peale M5 mõnel variandil LSD ka?
Alates u 1995 (E39 saabumine) on Bmw-l piisavalt loll poliitika mitte ühelegi mitte-M autole LSD-d panna. Kardavad ilmselt põhjusega M-ide müügitulemuste pärast. Samas pole see mingiks takistuseks - väga palju on häid tegijaid kes pakuvad nii E39-le kui E46-le LSD kitte.
pakutakse jah, www.diffsonline.com jne, hinnad meie rahas sinna 40k kanti, selles suhtes oleks hea kui tehas neid paneks oleks neid rohkem liikvel ja osadel mudelitel kattuksid kindlasti.
Ma ju andsin varem ka lingi www.drexler-motorsport.com Neil hinnad ainult kuskil 2K EURaise kirjutas:pakutakse jah, www.diffsonline.com jne, hinnad meie rahas sinna 40k kanti, selles suhtes oleks hea kui tehas neid paneks oleks neid rohkem liikvel ja osadel mudelitel kattuksid kindlasti.
üks koht veel http://metricmechanic.com/Ilves kirjutas:Ma ju andsin varem ka lingi www.drexler-motorsport.com Neil hinnad ainult kuskil 2K EURaise kirjutas:pakutakse jah, www.diffsonline.com jne, hinnad meie rahas sinna 40k kanti, selles suhtes oleks hea kui tehas neid paneks oleks neid rohkem liikvel ja osadel mudelitel kattuksid kindlasti.
erilist vahet pole kas 2K või 2,5K $