Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
interscope kirjutas:Miski karm esispoiler on ka...
540 originaal spoilerinurgad on pandud jah.
Valdek kirjutas:...ja läbisõidunr oli ka midagi muud...
Krdi krt, nii palju kui siit foorumist neid läbi on käinud, mida on nähtud enne saksas ja siis eestis on valdavalt sn. eestis vähem. Kas siis nii karm ongi see värk!? Et eestist ostes on üsna kindel, et saad tünga?
Masendav
Sellega on kindlasti huvitav ringi kimada- kes asja tunneb, võib tänaval vaadata, et hmmm... pagana vaikne 540 ja veel, hmmm...pagana uimaselt astub kuidagi...
Samas äkki on see kunagi 540 olnud ja mootor kotti lastud. Või on tõesti keegi sellise varustusega touringu tehasest tellinud... Selline varustus on tavaliselst 540'le omane.
Kristo_P kirjutas:Samas äkki on see kunagi 540 olnud ja mootor kotti lastud. Või on tõesti keegi sellise varustusega touringu tehasest tellinud... :| Selline varustus on tavaliselst 540'le omane.
Poest võib ju VIn koodi küsida. Selle järgi peaks ära nägema, mis mootor tal algselt peal oli. Olen vaadanud, et USA kuulutustel on alati pilt ka VIN koodist, mis auto küljes. Millegipärast Euroopas pole see tavaks.
Kristo_P kirjutas:Samas äkki on see kunagi 540 olnud ja mootor kotti lastud. Või on tõesti keegi sellise varustusega touringu tehasest tellinud... Selline varustus on tavaliselst 540'le omane.
Ma ise küll kipun selles kahtlema, sest ei taha kohe mitte uskuda, et NII suure mootoriga auto omanik hakkaks seda vahetama NII väikse mootori vastu, seda nii sõidurõõmu tõttu kui ka selle tõttu, et arvan, et see vahetus ei piirduks ainult mootori vahetusega, vaid ka käimakast, summuti ja kõik muud vidinad... Ja mis puutub muidugi varustusse- kõike on vast võimalik tellida...
ma vaatan, et mootor on 1.8i. kas see mootor on ka vastupidavam võrreldes 2.0 ja 2.5. kui ta nõrk mootor on, siis ei tohiks ju eriti olla vatti saanud ja peaks nagu kauem vastup pidama. või ma eksin?
kahtlane võrr on jah, kuigi kujutan juba ette kuidas mõni ullike vaimustub nahast ja siis unustab mikromootori. Mingit ökosõiduki asja pole ka mõtet endale ette kujutada..ehe näide mul kuidas 1,4 seati pirukas tühjalt võtab peaaegu samapalju kütust kui mu 528 manuaal
mehed, on teil kellelgi olnud e34 kerega 518??? Pole mõtet asja maha teha mingisuguse eelarvamuse najal. Jah, mulle meeldivad ka suured mootorid jne. Aga 518 jaoks on kindel grupp inimesi olemas kelle jaoks on see auto ideaalne. Suur ja ökonoomne pereauto. Samas suudab 1,8 seda kere väga viisakalt liigutada ja kütusekulu on 6 silindrilistega võrreldes väike. Samuti on hoolduskulud oluliselt odavamad. Eesti oludes täiesti piisav mootor, samuti ei ole jäänud sellise kere ja mootoriga saksas kiirtee peal ka kellelegi kuskil jalgu (olen sellise mootoriga Touringuid toonud saksast 2 tk.)
Mulle ka meeldib . Pean enda 520 touringut natuke liiga võimsaks. mõttetud hobused minuga ühel ajal sõitu tegemas . Oleks E39 kerel ka 1,8 olemas siis ei kahtleks enda järgmises masinas. Hetkel mõtlen kas 1,8 E34 või 2,0 E39 (touringud).