1. seeria
http://www.car.ee/tuning/2004-11-26/hartge-1/ee/ seal veel natuke juttu 1. seeria V8-st. kerige leht alla ja seal veel autouudiseid bmw kohta. näiteks alpina b5(kui panna ilusanad eistuled oleks eest vähemalt vaadatav )
aga siin teemas on pildid a3 ja 1. seeria kohta, pean ütlema, et kuigi ma olen bmw poolehoidja tunnistan audi on parema välimusega, klassikalisem
aga kui peaks kunagi tekkima valik nende vahel, siis arvake kumma valiksin
aga siin teemas on pildid a3 ja 1. seeria kohta, pean ütlema, et kuigi ma olen bmw poolehoidja tunnistan audi on parema välimusega, klassikalisem
aga kui peaks kunagi tekkima valik nende vahel, siis arvake kumma valiksin
aga kuidas sulle meeldib see?ZoojaPuhur kirjutas:ei tea kuna M1 välja tuleb?
heakene küll, nali.
poetan ka sõnakese. autol polekski viga, aga minule konkreetselt see retro mood peale ei lähe (A3 spotrback on tunduvalt ilusam), see bemm näeb välja nagu Chrysler PT Cruiser ja teine asi on hind. väike auto võiks olla odavam. imho saab kolme soti eest tunduvalt parema masina (tegelikult on baas rohkemigi - 328 000).
boonuspoolelt võik öelda, et tsikile linnasõidumasinana oleks diisliga isend päris kõbus.
esimest korda bemmi lähiajaloos auto, mis absoluutselt ei tõmba
kas parema valja nagemisega kui 1.bmw?
hinnaks ilma lisadeta 294 900.-
525e 1985 ja 525 TDs 1993
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
tänavapildis tundus küll üsna muna moodi välja nägemisega nagu koik viimasel ajal toodetud väikeautod
see koigest A2 ning motosid on ka neil ainult A2 1.4 R4 55kw / 75hp 5-k. ja A2 1.4 TDI R3 55kw / 75hp 5-k.
ning nii väikse töömahuga auto kohta on see raha summa küll roppu moodi suur
nii arvan vähemalt mina
see koigest A2 ning motosid on ka neil ainult A2 1.4 R4 55kw / 75hp 5-k. ja A2 1.4 TDI R3 55kw / 75hp 5-k.
ning nii väikse töömahuga auto kohta on see raha summa küll roppu moodi suur
nii arvan vähemalt mina
525e 1985 ja 525 TDs 1993
-
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 02.08.2004 23:10 28
Mul on just käes ADAC värske kuukiri, ja huvitaval kombel on seal samas numbris artikkel kliendi rahulolu-uuringu kohta ja paar lehte edasi artikkel tootjate 2004 aasta tagasikutsumistest. Ma teen siit ainult ühe järelduse: rahulolu ei kajasta kuidagi antud automargi tehnilist kvaliteeti.Charly kirjutas:a2 omanike hinnangu uurimuslikult kõige probleemidevabam audi (või üldse eur auto)
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
oma mahutavuselt on ta jah ehk probleemide vabam kui teiste auto tootjate munadCharly kirjutas:a2 omanike hinnangu uurimuslikult kõige probleemidevabam audi (või üldse eur auto)
aga eks muud probleemid hakkavad ikka ennast hiljem välja näitama
nagu igal teisel masinal mida nö odavatest materjalidest nüüd kiputakse valmistama
millegi pärast tundub et 80 ja 90ndatel tehti väljanägemiselt ning tehniliselt häid autosid
aga praegu hakkab küll asi ülekäte minema
525e 1985 ja 525 TDs 1993
Jälgides viimaseid turvaalaseid uudiseid ajab see külmavärinad ihule.heigosan kirjutas:Kusjuures 1.seeria on ainuke võrreldes oma konkurentidega(Audi,Alfa jne) mis lubab kasutada bluetooth sidet
Näiteks vastava suunajaga on ka kilomeetri kauguselt võimalik läbi BT nakatada telefon viirusega, mis muuhulgas võimaldab vabalt pealt kuulata kõiki kõnesid jne. Jääb igaühe fantaasija viljaks, mida kõike pisibemariga läbi selle avatud värava võimalik teha on.
Ma ei suuda küll hästi ette kujutada, kuda sealtkaudu midagi auto pardavõrku midagi ujutada saaks? See BT interface on ju tegelikult üks protokolli tõlk tegelikult. Kindlasti saab ka tema softi uuendada (et oma trooja hobune sisse saata), aga ma oleksin väga imestunud, kui üle BT. Selleks on ju diagnostikaport olemas.
Ja BT interface seob telefoni ju ainult MFL rooli ja MID displeiga ja hi-fi võimendiga hands-free jaoks.
Ja BT interface seob telefoni ju ainult MFL rooli ja MID displeiga ja hi-fi võimendiga hands-free jaoks.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Tere
Üldjuhul (rõhutan üldjuhul) ei huvita ühtegi viirusekirjutajat viirus, mis levib piiratud hulga seadmete hulgas. Näiteks ainult BMW120d viirus. Pigem tehakse viirus ikka laialdaselt levinud seadmete/süsteemide jaoks. Nagu näiteks mingi laialt levinud telefonide jaoks kohandatud operatsioonisüsteem vms.
jJanno
Pigem ütleks, et platvormiks on Symbian võimisiganes opsys seal telefonis. Sinihammas on kõigest kandjaks ning selle asemel võib kasutusel olla ükskõik milline teine sidekanal. Selles suhtes on vanad head telefonid kaasaegsetest nutitelefonidest märksa turvalisemad. Isegi kui neil sinihammas sees on.Muhv kirjutas:Kuuldavasti ongi see uus ja trendikas huviala, mis hakkab järjest laiemat levikut leidma. Arvutiviirused on out. Telefoni omade päralt on tulevik. BT on hetkel üks sobilikumatest platvormidest.
(vahendan kuuldut, ei ole ise eriline poweruser)
Üldjuhul (rõhutan üldjuhul) ei huvita ühtegi viirusekirjutajat viirus, mis levib piiratud hulga seadmete hulgas. Näiteks ainult BMW120d viirus. Pigem tehakse viirus ikka laialdaselt levinud seadmete/süsteemide jaoks. Nagu näiteks mingi laialt levinud telefonide jaoks kohandatud operatsioonisüsteem vms.
jJanno
exTouring
Rääkides Bangel'i "ümaratest vormidest", siis juba jälle üks näide, et ka teised autotootjad kasutavad samasuguseid jooni... nagu see uus Passat. Seega ehk 5a pärast tunduvad Bangle tööd täiesti tavapärased... ja kaasaegsed.
GS
-
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 02.08.2004 23:10 28
siin üks atrikkel bluetoothi viirusest:
http://www.delfi.ee/news/majandus/aripa ... id=9325393
http://www.delfi.ee/news/majandus/aripa ... id=9325393
Seest ju täiesti uus E60 5.seeria BMW....Raivo kirjutas:Rääkides Bangel'i "ümaratest vormidest", siis juba jälle üks näide, et ka teised autotootjad kasutavad samasuguseid jooni... nagu see uus Passat. Seega ehk 5a pärast tunduvad Bangle tööd täiesti tavapärased... ja kaasaegsed.
E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Siit ka järjekordne tõestus, et BMW kuulub autoehituse eliidi hulka...interscope kirjutas:Seest ju täiesti uus E60 5.seeria BMW....Raivo kirjutas:Rääkides Bangel'i "ümaratest vormidest", siis juba jälle üks näide, et ka teised autotootjad kasutavad samasuguseid jooni... nagu see uus Passat. Seega ehk 5a pärast tunduvad Bangle tööd täiesti tavapärased... ja kaasaegsed.
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Minu meelest ka ei ole selles midagi halba, et maksta kooli eest head pappi, aga sama raha eest sõita BMWga ja heade õpetajatega, samal ajal kui teine autokool, kellele maksta näiteks 200 EEK vähem kogu kooli eest,pakub õppeautodeks a la Golf ja JettaIsid, IIsid ja õpetajateks vanad kibestunud peerud...