Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
ise piilun kah vaikselt sellist aparaati, a tahaks kah ühtlasi teda , kuidas on selel autol vastupidavusega eestis ja juppide hinnad, võrreldes näiteks e34 ga. kuidas see 2.5 mootor seda kere liigutab jne.
Juppide ja üldise vastupidamise kohapelt kogemus puudub,aga sai
kord 725 TDSA-ga proovisõit tehtud,ning mu üllatus oli suur just
sellise mootori suutlikus sellise kere juures.Väga positiivse mulje
jättis,kuigi ma eriline diisli fänn ei ole.
ma olen seda autot liikumas näinud ainult tänavalt ja üllatuseks liigutas visuaalselt suht erksalt seda kere. Kas keegi teab kus kohast saaks selle auto tehase andmed?
ökonoomsuselt on diisli kohta jama (linnas võtab palju kütet). tootmiselt järgmine 2,5 diisel (120kw) on tunduvalt parem valik. automaatkastiga 2001 aasta touring viiene võttis mul maanteel 5 ja 6 liitri vahel, linnas sain hakkama alla kümmne
kogemusi küll pole sellise konkreetse isendiga aga kas 105kw ikka natuke liiga vähe pole 7-sajase jaoks? ...ma saan aru kui veel 730d või mis veel parem kui oleks 740d, aga see 2,5 vast ikka liiga nõrgaks jääb!
olen 725 sõitnud....cruisamiseks väga hea.
105 kw pole mingi näitaja..üldse..linna autol pole tähtis, kas on 150kw või on 105 kw...pöördemoment on tähtis....ja seda jagub.
võrreldav kiirenduselt 320 atm-ga(110kw)
selles ma üldse ei kahtlegi et linnas cruisimiseks sobib küll...aga just maanteel möödasõidud jne, et ikka minekut oleks muidu juhtub sama hullusti kui minul ühe diisili junniga mis lihtsalt pidi möödasõidul ära surema! ei olnud just meeldiv kogemus, eriti kui juba vastutulevad autod paistsid...