Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Pole see kõrged kolmed sekundid midagi nii müstiline... kui mul oma plaanid õnnestub auto kallal teostada täpselt nii nagu vaja, siis peaks seegi isend liikuma sajani kusagil 4.3 sekundiga... aga antud hetkel veel puuduvad ressursid nii mastaapsete ettevõtmiste tegemiseks.
ah mis siin ikka rääkida pole mõtet väga praalima veel hakata, kui pole isegi kindel, kas rahakott üle käib sellistest ideedest.. vihjetena oleks muidu uus moto ja midagi teosarnast kapoti all...
Noh... kõik on teostatav iseenesest... küsimus pigem selles, kas mul ka kunagi tekib piisavaid ressursse, et nii palju kapoti alla investeerida. Ülelaadimisega ei ole mingi probleem iseenesest sellest mootorist üle 500 hobuse välja pressida. Küll mitte enam tänavaautole kohase vastupidavusega muidugi...
Lakis nad just vanema tüübi 2.5L mootorist pressisid välja tiba üle 450 hobuse... mootor E30 ix'i kere vahel. Omanik hakkab see hooaeg kiirendama vist ka antud isendiga.
Ise veidi tunnen auto omanikku, niipalju kokkupuudet olnud selle autoga, et kusagil öösel jäi minu kõrvale seisma, tegi akna lahti, ütles "450 hobujõudu", peale seda käis väga kõva pauk ja ta oli juba silmapiirilt kadunud.
Turboautode ehitajad magasid suures tuhinas maha muidugi selle, et vahepeal muutusid võistlusklassid ja kuni 4.0 turbo on samas klassis, mis 4,0+vabalthingav peale bigblocki.
Vanasti oleks läinud kuni 5.0 samasse klassi, kus usa konkurentsi polnud.
Nüüd on aga 383 Camarod, bloweriga Mustangid jne vastas...
meph kirjutas:Lakis nad just vanema tüübi 2.5L mootorist pressisid välja tiba üle 450 hobuse... mootor E30 ix'i kere vahel. Omanik hakkab see hooaeg kiirendama vist ka antud isendiga.
Ise veidi tunnen auto omanikku, niipalju kokkupuudet olnud selle autoga, et kusagil öösel jäi minu kõrvale seisma, tegi akna lahti, ütles "450 hobujõudu", peale seda käis väga kõva pauk ja ta oli juba silmapiirilt kadunud.
kui ma raha saan siis ehitan ka omale 1000 hp-lise 535-e .parem on hoida madalat profiili ja tulla siis välja millegi sellisega kui et foorumis rääkida et kui ma saaks raha siis ma teeks midagi.me kõik teeks kui saaks
Ei ole Pesuri auto see enam. Pesur sõitis selle kerega vabalthingavana eelmise hooaja. Nüüd on antud kere vahele turbomootor tõstetud ja kere koos mootoriga kuulub A-Soundi Indrekule.
Jah ,läksin mina ühel õhtul Järve selveri parklasse ja krt ei saanud aru mis tulistamine käib. Uurisin ringi ja nägin seal üht e30-t (valge vist oli).
No nii paukus ,et rahvas oli paanikas . Ilmselt jutt samas autost.
E28 kirjutas:kui ma raha saan siis ehitan ka omale 1000 hp-lise 535-e .parem on hoida madalat profiili ja tulla siis välja millegi sellisega kui et foorumis rääkida et kui ma saaks raha siis ma teeks midagi.me kõik teeks kui saaks
aimar12: see sama jah... kusjuures sinna parklasse on selle "tulistamise" pärast 1 kord isegi päästekomando, tuletõrje ja politsei kohale kutsutud, kuna mingi tädi arvas, et keegi lasti maha seal
seda valget kupee kerega E30't on nähtud küll linnas - Ints jutustas, et oli just Cayenne Turbot lüpsnud odavalt. Aga jah, kui ta gaasipedaalile virutas, siis ka talvekonditsioonis käis ikka väga vihaselt edasi.
Liivalaia juurest Kosmose poole keeras, siis kuni kino sissesõiduni oli kerge külglibisemine & drifting - olgu siis öeldud, et seda silmailu jätkus vaid loetud sekunditeks.
Mingit erilist tuuningut ei ole - sees 2 istet + turvakorv ümber - pmst seest tühi.