Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Mulle meenus selle masinaga see Pesukoti reklaam kus tehti mingist vanast sarast 206 sellega, et lasti elevandil autole peale istuda. Tundub nagu oleks X5 tagumikule elevant istunud.
Muidugi on iga uus asi (eriti veel uus autoklass) harjumatu. Eks ootame järelduste tegemiseks ära elusuurused isendid eestimaa teedele.
Muidu on nagu OK . aga see juhi peakohale tekkiv kühm kerejoones on natuke imelik , juht võiks siis kasvõi natuke madalamal istuda ja seda katust nähe lamedamaks teha.
eks see üks hea enesetunde ja eputamise masin ole
igapäevaseks kasutamiseks praktilisus 0 nagu sportautodel ikka, garaazis peab ikka teine auto ka olema
IMHO bmw on jälle maailmale koha kätte näidanud, kuidas täiesti tühja koha pealt luua uus autoklass, mille eest ollakse valimatult nõus raha suurtes kogustes välja käima.
Disaini üle pole mõtet piltide järgi otsustada, kuna nad ei anna ilmselt pooltki seda edasi, milline ta tegelikult välja näeb. Priusega võrdlus üsna kohatu, sest reaalselt on tegu väga suure ja jõulise elukaga.
Usun, et X6 on samamoodi vastakaid arvamusi tekitav nagu omal ajal E65, kas vihkad või meeldib väga
Endale üldiselt täitsa meeldib, aga eks siin on ka vast oma osa sellel, et CB disainistuudio toodanguga on juba piisavalt pikka aega harjuda saanud
Oli ju ka algul kisa ja kriitikat palju, kuid ei saa salata, et asi müüb ikkagi.
Kui ainult 4 kohta mitte viis siis see oleks ainuke väike downside selle asja juures, sest tagapingile peaks kaks lasteistet panema ja üks inimene võiks muidugi veel mahtuda. Samas ega sinna kahe lasteistme vahele nagunii kuidagi ei saa.
A choice of two turbocharged engines should help. Base models, which will be known as the xDrive35i, will get the same twin-turbo 3.0-liter inline-6 as the 3 and 5 Series sedans. It delivers 300 horsepower and 300 pound-feet of torque, so even the entry-level X6 should be plenty fast.
The real news is the top-of-the-line model known as the xDrive50i. It's the first BMW to use the company's new twin-turbocharged 4.4-liter V8. Like the smaller inline-6, the all-aluminum V8 uses direct injection to help deliver both efficiency and big power. Rated to produce 400 hp and 450 lb-ft of torque, the xDrive50i tops both the supercharged Range Rover Sport and the Porsche Cayenne S in both horsepower and torque. BMW says the xDrive50i will go from zero to 60 mph in 5.3 seconds. Top speed is electronically limited to 155 mph.