K: e 30 325 ix sobivusest jääraja autoks?
K: e 30 325 ix sobivusest jääraja autoks?
Mida teadjad arvavad bmw 325 ix ist jääraja ja muidu kiirestisõitmise masina projekti toorikuks? e 30 kere siis. jutt siis ikka korralikust ainult võistlemiseks mõeldud auto ehitamisest puuri ja kogu muu juurdekuuluvaga. kuidas veermikuosa vastu peab ja kuidas mootor kuuma andmisesse suhtub? kuidas kast peab ja tifrid? (oi kuidas ma kahetsen lsd tifri müümist kui see projekt käiku läheb ) rida kuus muidugi teeb esisillale valu ma kardan ja kaalujaotuse osas kah head ei tee just väga...Ega muidu sinna r4 mootorit ei saa sobitada lihtsa vaevaga miskit võimekat (318 ci vist? ) Vaadates pakutavaid 4wd masinaid ei ole valik just väga suur seega bmw oleks muidu suht arvestatav variant ma arvan ise aga igasugused arvamused oodatud. Ps päris esimest päeva ei sõida ja külavahel niisama kapsutegemine ei ole teema
Ettetänades Pets4524
5223073
Ettetänades Pets4524
5223073
Vot seda ma mõtlengi et jäärajale veits suur - sinna pigem daihatsu charade või subaru spring mazda 323 vms aga kuna mingil hetkel sulab jää ära (kui teda tulebki normaalselt) aga kiirestliikumis soov ei ole juba aastaid kadunud siis oleks vaja just midagi mis sobiks ka sprinti tõenäoliselt ( no oleme ausad mingit evo osta ei jõua ja kahte korralikku autot ka teha ei ole reaalne teise kahe auto kõrvale veel)
ma sõidan ise ka jäärada ja suht edukalt (Vw Golf II'ga),aga see et 4wd ajad on kehvemad kui esiveolise omad,selle peale ma praegu siin naeran.Juhul kui see 4wd autojuht on mingi kollanokk,kes esimest korda rajal või jobu,kes unustas käsipiduri peale ja käigu unustas ka kogemata sisse panna,siis sõidab esiveoline paremaid aegu,aga niisama küll mitte.kollerimees kirjutas:Nelikveo tulemused on üldiselt esiveost kehvemad. Kiire auto saad ka esiveolise. Nt. Golf GTI ja seda koos LSD diffriga. Ma ei tea ainult kas see on sobiv jutt siin foorumis aga kuna ise tegelen sellega siis vast antakse andeks. Enda jääraja auto on mul escort ja ka kannatab sõita.
Theres no fun in FWD...
Esiveoliste ajad kipuvad tihti kiiremad olema seetõttu et nemad lähevad esimesena rajale kui rada on kare... Nelivedu läheb viimasena ja siis on esiveolised raja nii kiilakaks teinud et jube.
Ning eks oleneb juhist ka suht palju...
Ise olen aga taga või neliveo pooldaja ja jäärada see aasta saab neliveolisega sõidetud.
Esiveoliste ajad kipuvad tihti kiiremad olema seetõttu et nemad lähevad esimesena rajale kui rada on kare... Nelivedu läheb viimasena ja siis on esiveolised raja nii kiilakaks teinud et jube.
Ning eks oleneb juhist ka suht palju...
Ise olen aga taga või neliveo pooldaja ja jäärada see aasta saab neliveolisega sõidetud.
Fun on tõesti tagaveolisega sõita ning nelikuga samuti. Nelikvedu pole mitte sellepärast aeglasem, et sõidab tavaliselt peale FWD, vaid kurvi läbimise tehnika on hoopis teine /külg ees/ aga teatavasti sellisel juhul auto pidurdab ning ajapeale sõites kaotad veidi aega. Eelpoolse väite kinnituseks veel seda, et tavaliselt sõidetakse vähemalt 2 sõitu ja siis lähevad esivedulised peale AWD klassi uuesti rajale ja sõidavad ikka ajad üle. Korraldasime möödunud talv ürituse audiklubiga ja osad mehepojad olid üpris pettunud, et nende quattrod ja muud loomad hätta jäid. Parima aja sõitis neist välja b2 kerega 80, FWD. Aga suurematel võistlustel on see samuti tihti nii. See teema ots oli siin sellepärast, et mees rääkis oma esimeses postis, et ta tahab KIIRESTI sõita.antti22 kirjutas:Theres no fun in FWD...
Esiveoliste ajad kipuvad tihti kiiremad olema seetõttu et nemad lähevad esimesena rajale kui rada on kare... Nelivedu läheb viimasena ja siis on esiveolised raja nii kiilakaks teinud et jube.
Ning eks oleneb juhist ka suht palju...
Ise olen aga taga või neliveo pooldaja ja jäärada see aasta saab neliveolisega sõidetud.
Sorry OT pärast ja olen nõus kui see siit kustutatakse.
E 39 535 1997.a.
minu eelmine hooaeg (mõnelt karikavõistluse etapilt ei saanud karikat)
auto
http://img87.imageshack.us/img87/5465/laulu102jy7.jpg
karikad (kõik peale viimase on eelmise talve hooaja omad)
http://img401.imageshack.us/img401/8206/img0250mb2.jpg
Ma ei tea kust võistlustel te käite või mida teete,aga 4wd on tavaliselt ikka kiiremini sõitnud(tavaliselt ei lähe suurematele võistlustele mingid jobud vaid sellised,kes sõita ka oskavad),ei Tamsalust võin ka näite tuua,kus ma sain eelmisel aastal disklaffi,sest ma sõitsin kõigekiiremast 4wd'st 10 sek kiiremini koos piruetiga ja teistest klassidest veel kiiremini.
Minu jutu mõte on see,et 4wd'ga on võimalik kiiremini sõita,kui 2wd'ga
PS. Tamsalusse ei soovita jääraja võistlustele minna,kui te kiiresti sõidate
auto
http://img87.imageshack.us/img87/5465/laulu102jy7.jpg
karikad (kõik peale viimase on eelmise talve hooaja omad)
http://img401.imageshack.us/img401/8206/img0250mb2.jpg
Ma ei tea kust võistlustel te käite või mida teete,aga 4wd on tavaliselt ikka kiiremini sõitnud(tavaliselt ei lähe suurematele võistlustele mingid jobud vaid sellised,kes sõita ka oskavad),ei Tamsalust võin ka näite tuua,kus ma sain eelmisel aastal disklaffi,sest ma sõitsin kõigekiiremast 4wd'st 10 sek kiiremini koos piruetiga ja teistest klassidest veel kiiremini.
Minu jutu mõte on see,et 4wd'ga on võimalik kiiremini sõita,kui 2wd'ga
PS. Tamsalusse ei soovita jääraja võistlustele minna,kui te kiiresti sõidate
325ix on jäärajal vähemalt tänavarehvi klassis üks parimaid valikuid. Selleks, et võita pole muud vaja kui esisillale plokkdifrit, head rehvi ja mis kõige tähtsam - head juhti. Seda on kusjuures ka korduvalt tõestatud. Esiveoga sõites ei ole sõiduoskus väga tähtis , tähtsaimal kohal on ikkagi rehv ja lihtsalt õige päheõpitud sõidujoon ning väikse massiga auto. Samas tagaveduse autoga pead oskama autot valitseda ja kontrollida. Ei ütle ka seda, et esiveoga fun ei oleks aga tagavedu ja 4wd ületab selle igakell.
Savernas on natuke teine teema muidugi. Seal on rada väga tehniline ja esiveol teatav eelis seal on, või noh, suhteliselt 50-50. Kerget autot lihtsalt vaja. Kaal mängib nii suurt rolli kurvides lihtsalt: füüsika seaduste vastu ei saa... Kuid ega IX ka eriti kerge auto ei ole. Subaru justy või daihatsu charade on niiöelda ideaalsed toorikud neliveolistena.kollerimees kirjutas:Fun on tõesti tagaveolisega sõita ning nelikuga samuti. Nelikvedu pole mitte sellepärast aeglasem, et sõidab tavaliselt peale FWD, vaid kurvi läbimise tehnika on hoopis teine /külg ees/ aga teatavasti sellisel juhul auto pidurdab ning ajapeale sõites kaotad veidi aega. Eelpoolse väite kinnituseks veel seda, et tavaliselt sõidetakse vähemalt 2 sõitu ja siis lähevad esivedulised peale AWD klassi uuesti rajale ja sõidavad ikka ajad üle. Korraldasime möödunud talv ürituse audiklubiga ja osad mehepojad olid üpris pettunud, et nende quattrod ja muud loomad hätta jäid. Parima aja sõitis neist välja b2 kerega 80, FWD. Aga suurematel võistlustel on see samuti tihti nii. See teema ots oli siin sellepärast, et mees rääkis oma esimeses postis, et ta tahab KIIRESTI sõita.antti22 kirjutas:Theres no fun in FWD...
Esiveoliste ajad kipuvad tihti kiiremad olema seetõttu et nemad lähevad esimesena rajale kui rada on kare... Nelivedu läheb viimasena ja siis on esiveolised raja nii kiilakaks teinud et jube.
Ning eks oleneb juhist ka suht palju...
Ise olen aga taga või neliveo pooldaja ja jäärada see aasta saab neliveolisega sõidetud.
Sorry OT pärast ja olen nõus kui see siit kustutatakse.
Aeglastel radadel on esivedu tõesti väga konkurentsis kuna enamjaolt on nad kergemad ja kurvis püsivad paremini.
/OT/Audiclubi ühel üritusel olin eelmine aasta seal täitsa kohal ja ei mäleta küll et esiveoline kiireim oleks olnud.
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=36837
Neno83 sõitis coupe quattroga 2,3 DOHC
Vot miskit sellelaadset arutelu ootasingi - retsept Ausat ja realistlikku. Ilmselt siis ei ole tegu maailma parima autoga jääraja jaoks aga kevadele suvele sügisele ja meie s..ale suusailmale mõeldes oleks muidu täiesti arvestatav variant mida kaaluda siis hilisemate sprintide jaoks? Olen hoidnud silma peal igasugu ime viguritel ja ilmselt ikka valin kindlasti neliveduse mis iganes marki ta on kuigi mul praegu kaks esivedust juba on - lihtsalt peale eelmise aasta võistlusi ei ole minu jaoks enam muud varianti kui 4 vedu (ja no lüpsta "kergelt moditud" vana b2 audi 80 quattroga rs4-ja ei ole ka paha ju rs4 juht oli meie tiimi kolmest liikmest kokku ka kogenum kõvasti)
Siiski oskab keegi midagi öelda vastupidavuse suhtes? Et mis oleks nt kõige teravam asi mida kindlasti ostu puhul kontrollida sellisesse kasutusse mineva auto puhul? Eesti hinnatase ilmselt viib mind saksa mingil hetkel ja igasugu nõuanded oodatud kuna bmw ga kokkupuuted kesised veidi. No üks e21 oli mingi hetk aga jah...
Siiski oskab keegi midagi öelda vastupidavuse suhtes? Et mis oleks nt kõige teravam asi mida kindlasti ostu puhul kontrollida sellisesse kasutusse mineva auto puhul? Eesti hinnatase ilmselt viib mind saksa mingil hetkel ja igasugu nõuanded oodatud kuna bmw ga kokkupuuted kesised veidi. No üks e21 oli mingi hetk aga jah...
Ega saksast ka suurt võtta pole ju... nii umbes kuu-2 tagasi sai isegi neid maruliselt otsitud ja samaks otstarbeks autot otsitud. Ja kui aus olla siis valik on maruväike...
Margiliselt: BMW 325 IX, Subaru Impreza, Justy, Mitsubishi evo ning daihatsu charade. Rohkem nagu polegi ju. Daihatsut ja justyt normaalset on suhteliselt keeruline leida ja vajaks tööd parasjagu. Jäid impreza, bmw ja evo. Ütleme et evo ja impreza on liiga kallid ja jäävad hinnaklassist välja. Ainuke variant nagu olekski BMW ju, kuid nüüd osatakse nende eest ka hinda ikka küsida ja alla 30k korraliku on suhteliselt raske leida, kui mitte võimatu...
Saksast toomisega ei saa eriti odavamalt ja see ka paras õnnemäng.
Ning üks asi veel: natuke hiljaks oled jäänud sellega, kõik otsivad ja paremad on turult ära nopitud juba... Ise sai otsitud kuni paar nädalat tagasi sai leitud see "üks ja õige".
Ahjaa, Audi jäi rääkimata. Vana b2 kerega quattro oleks väga hea toorik kuid kus sa sellise leiad?
Uuemad on kõik väga rasked ja kaalujaotus paigast ära, käitub väga esiveolisena (mootor üle esitelje). Proovitud eelmine hooaeg, kevadel sai maha müüdud. Sest see pole ikka normaalne kui väike Audi coupe quattro kaalub üle 1400kg, pea 1500kg. Ei soovita kui on soov olla konkurentsis. Audidest B2 kerega quattro oleks ainuke sobiv variant.
Margiliselt: BMW 325 IX, Subaru Impreza, Justy, Mitsubishi evo ning daihatsu charade. Rohkem nagu polegi ju. Daihatsut ja justyt normaalset on suhteliselt keeruline leida ja vajaks tööd parasjagu. Jäid impreza, bmw ja evo. Ütleme et evo ja impreza on liiga kallid ja jäävad hinnaklassist välja. Ainuke variant nagu olekski BMW ju, kuid nüüd osatakse nende eest ka hinda ikka küsida ja alla 30k korraliku on suhteliselt raske leida, kui mitte võimatu...
Saksast toomisega ei saa eriti odavamalt ja see ka paras õnnemäng.
Ning üks asi veel: natuke hiljaks oled jäänud sellega, kõik otsivad ja paremad on turult ära nopitud juba... Ise sai otsitud kuni paar nädalat tagasi sai leitud see "üks ja õige".
Ahjaa, Audi jäi rääkimata. Vana b2 kerega quattro oleks väga hea toorik kuid kus sa sellise leiad?
Uuemad on kõik väga rasked ja kaalujaotus paigast ära, käitub väga esiveolisena (mootor üle esitelje). Proovitud eelmine hooaeg, kevadel sai maha müüdud. Sest see pole ikka normaalne kui väike Audi coupe quattro kaalub üle 1400kg, pea 1500kg. Ei soovita kui on soov olla konkurentsis. Audidest B2 kerega quattro oleks ainuke sobiv variant.
eelmise talve "tõmbenumber" oli b2 audi 80 Q millele lätakad olid omal ajal istutanud audi 200 turbo quattro mootori mis sinna suht ideaalselt ka sobib igatpidi - 162 kw pure funni aga esiosa suht raske ja sõita ilma kõigi lukkudeta oli kuidagi imelik lukkudega toimis jälle suht ilusti. Korra mõlgatas see variantki pähe aga pole nagu ikka see... golf 2 syncro peale ka mõelnud kuna vähemalt g2 suht pommikindel valik.
Hetkel on 325ix valik auto24-s uskumatu. Nii palju ei ole neid kunagi korraga müügis olnud . Kui ma eelmine kord IX-i ostsin , siis ei olnudki nagu valida millegivahel, ehk paar ronti olid, aga need sõiduks küll ei kõlvanud, lõpuks võtsin ühe megakorraliku touringu.
Hetkel on korraga 5 autot valida ja kõik tunduvad suhteliselt korralikud. Usu mind alla 30k ei tule sa Saksas ka välja.. Lisa toomiskulud ARK jne..
Ise sai IX-i ka piigiga proovitud ja isegi selleks jõudu jagus. Audi/Vw neliveoga on see jama, et enamus veojõudu rakendatakse esisillale ja seetõttu kaob kurvides külglibisemise fun. IX-iga kurvi võttes võib autonina olla juba teega üle 90 kraadi ja ikka lähed täisgaasiga kurvi läbi. See on tõeline FUN Põhimõtteliselt käitubki asi nagu tagavedu aga vahe on selles, et saad kurvi läbida täisgaasiga mitte gaasiga mängides(tagavedu teeks seljuhul lihtsalt pirueti). Kui keegi mu esiveolise ära ostaks, võtaks ka vist selleks talveks IX-i ligi jälle
Kontrollida tasub IX-i puhul roolivõimu(Ainult IX osa ja maksab 3000 vms.). Seda, et vahekast järsul kohaltminekul ei loksuks, amordid asjad ja võib ostu teha küll.
Hetkel on korraga 5 autot valida ja kõik tunduvad suhteliselt korralikud. Usu mind alla 30k ei tule sa Saksas ka välja.. Lisa toomiskulud ARK jne..
Ise sai IX-i ka piigiga proovitud ja isegi selleks jõudu jagus. Audi/Vw neliveoga on see jama, et enamus veojõudu rakendatakse esisillale ja seetõttu kaob kurvides külglibisemise fun. IX-iga kurvi võttes võib autonina olla juba teega üle 90 kraadi ja ikka lähed täisgaasiga kurvi läbi. See on tõeline FUN Põhimõtteliselt käitubki asi nagu tagavedu aga vahe on selles, et saad kurvi läbida täisgaasiga mitte gaasiga mängides(tagavedu teeks seljuhul lihtsalt pirueti). Kui keegi mu esiveolise ära ostaks, võtaks ka vist selleks talveks IX-i ligi jälle
Kontrollida tasub IX-i puhul roolivõimu(Ainult IX osa ja maksab 3000 vms.). Seda, et vahekast järsul kohaltminekul ei loksuks, amordid asjad ja võib ostu teha küll.
- wirx
- Huviline
- Postitusi: 793
- Liitunud: 08.05.2003 10:14 54
- Peamine sõiduk: M5
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
palju 325ix kaalub?
mis 0-100 kiirendus on?
kas difri lukk on?
mul endal on jääraja jaoks mazda 323 turbo
tühimass tehase andmetel 1100kg
0-100ni olen jupsiva käigukastiga saanud alla 8seki (driftboxiga mõõdetud)
ja võimalik on lukustada kesk diferentsiaal ning siis peaks olema 25% igal rattal jõud ja see toimib ka 100+ kiirustel(minu teada)
miinus poolelt kindlasti juppide vähene saadavus ja nende hind(st saab, kuid enamus keerulisemaid asju maksavad rohkem, kui auto ise )
mis 0-100 kiirendus on?
kas difri lukk on?
mul endal on jääraja jaoks mazda 323 turbo
tühimass tehase andmetel 1100kg
0-100ni olen jupsiva käigukastiga saanud alla 8seki (driftboxiga mõõdetud)
ja võimalik on lukustada kesk diferentsiaal ning siis peaks olema 25% igal rattal jõud ja see toimib ka 100+ kiirustel(minu teada)
miinus poolelt kindlasti juppide vähene saadavus ja nende hind(st saab, kuid enamus keerulisemaid asju maksavad rohkem, kui auto ise )
BMW M5 V10
Kaalu ei tea, kuid olen just sellisega proovinud sõita jäärajal. Igaltpoolt kippus otse minema, nõelasilmakurvi läbimine on tõeline piin, juhul kui ei saa saba ettevisata. Miks soovitasin seda golfi:
1. Ta on väiksem ja hea kaalujaotusega.
2. Varuosad on imeodavad
3. Selle auto hinna eest saad bemmile healjuhul vahekasti.
4. Ilma diffrilukkudeta bemm ei liigu sugugi nii nagu tahaks, kuid see liigub pisut paremini, neil on nimelt LSD differ ees.
5. Ei pea salaja ümberehituse pärast muret tundma.
Lisaks veel, et ma ei tunne seda müüjat ja see jutt pole siin mitte reklaami eesmärgil, vaid lihtsalt minu arvamus sellest.
1. Ta on väiksem ja hea kaalujaotusega.
2. Varuosad on imeodavad
3. Selle auto hinna eest saad bemmile healjuhul vahekasti.
4. Ilma diffrilukkudeta bemm ei liigu sugugi nii nagu tahaks, kuid see liigub pisut paremini, neil on nimelt LSD differ ees.
5. Ei pea salaja ümberehituse pärast muret tundma.
Lisaks veel, et ma ei tunne seda müüjat ja see jutt pole siin mitte reklaami eesmärgil, vaid lihtsalt minu arvamus sellest.
E 39 535 1997.a.
Tühimass oli midagi ~1220kg minu kupeel aga need ARKi kaalunumbrid on väga umbes pandud.
Võimalik on panna nii ette kui ka taha LSD.
0-100 kmh on võimalik "vägistada" veidi üle 6 sekundi. see tähendab siis peaaegu täisgaasil kohaltvõttu ja kiireid käiguvahetusi.
kellel väga igav on võib veoskeemi teha ka lülitatavaks RWD ja 4WD vahel
Võimalik on panna nii ette kui ka taha LSD.
0-100 kmh on võimalik "vägistada" veidi üle 6 sekundi. see tähendab siis peaaegu täisgaasil kohaltvõttu ja kiireid käiguvahetusi.
kellel väga igav on võib veoskeemi teha ka lülitatavaks RWD ja 4WD vahel
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
kollerimees kirjutas:Kaalu ei tea, kuid olen just sellisega proovinud sõita jäärajal. Igaltpoolt kippus otse minema, nõelasilmakurvi läbimine on tõeline piin, juhul kui ei saa saba ettevisata. Miks soovitasin seda golfi:
*sõiduoskuses asi
1. Ta on väiksem ja hea kaalujaotusega.
63% esisillale ja 37% tagasillale on tõesti hea aga ainult esiveolise kohta, ideaalini on veel palju + esiveolisel ei mängi kaalujaotus jäärajal mingit rolli vaid hoopis võimalikult kerge kaal.
4. Ilma diffrilukkudeta bemm ei liigu sugugi nii nagu tahaks, kuid see liigub pisut paremini, neil on nimelt LSD differ ees.
* Golfil LSD, ära tee nalja palun. Isegi GTI 16v Golfil ei ole LSD-d , omanud sellist ja tean. Miks muidu 2004 aastal kõik lätist LSD difreid rahvasprindis 7500.- eeguga ostsid?
Lisaks veel, et ma ei tunne seda müüjat ja see jutt pole siin mitte reklaami eesmärgil, vaid lihtsalt minu arvamus sellest.
Mis 325ix-i puutub siis mõõdeti vist 6.6 stock IX-il täisgaasiga stardis. Tõesti rebib hullult edasi alguses võrreldes tagaveolisega. Tehaseandmed nii nigelad, sest stardid on korralikult tehtud.
Tuttaval on syncro koos LSD diffriga ja G2. Teisel on 1,8 GTI samuti LSD-ga G2. Sõidab päris palju jääd, Rosenberg tal nimeks. Möödunud aastal sõitis noorem vendadest, vanem sõitis imprezaga. Asi nimelt selles, et vast kõigil neid ei olnud aga on ka neid millele on. Nelikud peaks kõik olema minuteada LSD-ga. Lisaks veel, et kuna G2-l on esiots raskem, on ka parem juhitavus sellel. Tõsi, sellise golfiga pole ma elusees sõitnud ja ei oska kommida. Bemmiga aga olen küll rajal olnud.
E 39 535 1997.a.
Syncro golfil ongi 25% lsd ja kusjuures ees mitte tagasillas..
Kas Rosenberg ostis selle golfi uuena? Ei usu eriti ja vastasel juhul ei saa ta kuidagi kindel olla, et see LSD tehasest oli küljes.
Tagavedustest BMW-dest oleks tänavarehvi klassi kindlasti parim valik BMW 318i(e30) LSD-ga, sest mootor on piisavalt võimekas ja nina kerge.
Kas Rosenberg ostis selle golfi uuena? Ei usu eriti ja vastasel juhul ei saa ta kuidagi kindel olla, et see LSD tehasest oli küljes.
Tagavedustest BMW-dest oleks tänavarehvi klassi kindlasti parim valik BMW 318i(e30) LSD-ga, sest mootor on piisavalt võimekas ja nina kerge.
Täpselt jagan Sinu arvamust. Vaevalt ta selle uuena ostis... Siis polnud vast Eesti Vabariikigi kui see auto tehtiqpi kirjutas:Syncro golfil ongi 25% lsd ja kusjuures ees mitte tagasillas..
Kas Rosenberg ostis selle golfi uuena? Ei usu eriti ja vastasel juhul ei saa ta kuidagi kindel olla, et see LSD tehasest oli küljes.
Tagavedustest BMW-dest oleks tänavarehvi klassi kindlasti parim valik BMW 318i(e30) LSD-ga, sest mootor on piisavalt võimekas ja nina kerge.
E 39 535 1997.a.
Neliveolisel hea kui esiots raske? ära aja pada palun.kollerimees kirjutas: Lisaks veel, et kuna G2-l on esiots raskem, on ka parem juhitavus sellel. Tõsi, sellise golfiga pole ma elusees sõitnud ja ei oska kommida.
Alajuhitavus on neliveolise puhul jube.
Kui oleks raske esiots kasuks juhitavusele neliveolise puhul, siis sõidaks kõik Audidega jäärada. Omast kogemusest võin öelda, kaalujaotus peab autol paigas olema... Enamus audidest seetõttu eriti ei kõlba kuhugi.
Sellel samal põhjusel ma ei hakkagi seda 80 turbo quattro projekti arendama ...
Kahtlaselt kisub sinna subaru ralliauto suunas Ehk siis vist põhjapanevate uudisteta ja muutusteta autoturul veereb ilmselt garaazi/tegemisse subaru justy
No igatahes mina tänan siiralt kõiki kes vaevusid arutlema sellel teemal. Jääraja teemat võib muidugi kogemuste jagamise eesmärgil siin teemas jätkata
Tänades Pets4524
Kahtlaselt kisub sinna subaru ralliauto suunas Ehk siis vist põhjapanevate uudisteta ja muutusteta autoturul veereb ilmselt garaazi/tegemisse subaru justy
No igatahes mina tänan siiralt kõiki kes vaevusid arutlema sellel teemal. Jääraja teemat võib muidugi kogemuste jagamise eesmärgil siin teemas jätkata
Tänades Pets4524