BMW M6 muutub kabrioletiks
BMW M6 muutub kabrioletiks
BMW valmistab oma sportkupeest M6 kabriolettversiooni. Ootuste kohaselt esitletakse uut mudelit avalikkusele Pariisi autonäitusel.
Sarnaselt M6 kupeele saab uus kabriolett viieliitrise V10 mootori, millel võimsust 500 hj. Auto komplekteeritakse seitsmeastmelise sekventaalkäigukastiga, mis tuttav M6 kupeelt ja M5 sedaanilt. Võimalik on ka kuuekäiguline manuaalkast, mis debüteerib M5-l sel sügisel.
Uus riidest katusega kabriolett peaks tulema raskem kupeest, millel kaalu vähendamiseks on katus plastist. Müügile peaks uus auto jõudma 2007. aastal.
auto24
Sarnaselt M6 kupeele saab uus kabriolett viieliitrise V10 mootori, millel võimsust 500 hj. Auto komplekteeritakse seitsmeastmelise sekventaalkäigukastiga, mis tuttav M6 kupeelt ja M5 sedaanilt. Võimalik on ka kuuekäiguline manuaalkast, mis debüteerib M5-l sel sügisel.
Uus riidest katusega kabriolett peaks tulema raskem kupeest, millel kaalu vähendamiseks on katus plastist. Müügile peaks uus auto jõudma 2007. aastal.
auto24
Ma nägin m6[b]cabriot[/b] eile ameerika auto ees. Neli sumpat taga ja kindel m6, sest hääl oli juba selline et... . Istmel oli kile peal ja mingi tüüp valvas seda. Ühtegi teist klaasi peale tuuleklaasi ei olnud ja katus oli peal. See ei saanud olla ka m- paketiga 6 cabrio,sellele mudelile lihtsalt ei ole veel m-paketti.
Kas võib olla võimalik, et see teeb siin testisõitu, või on see varem müügile lastud
Kas võib olla võimalik, et see teeb siin testisõitu, või on see varem müügile lastud
Ja mis pinge on näiteks 650 cabriole M6 stanged ja sumpsaotsad panna?karl99 kirjutas:Ma nägin m6cabriot eile ameerika auto ees. Neli sumpat taga ja kindel m6, sest hääl oli juba selline et... . Istmel oli kile peal ja mingi tüüp valvas seda. Ühtegi teist klaasi peale tuuleklaasi ei olnud ja katus oli peal. See ei saanud olla ka m- paketiga 6 cabrio,sellele mudelile lihtsalt ei ole veel m-paketti.
Kas võib olla võimalik, et see teeb siin testisõitu, või on see varem müügile lastud
Ja seda ka, et tühikäigul teeb see V10 suht diisli häält ja asi muutub "eriliseks" alles kõrgetel pööretel.
Vabandust, et lekitasin valet infot. Tegu on siiski 2005 aasta 645ci -ga, aga isegi mitmendat korda peale vaadates ei näinud ma mingit märki, mis reedaks, et see auto on 6-seeria. Ainuke erinevus on see, et tal ei olnud taga m6 märki ja küljetuulutusavades ei olnud m märki. Lisaks oli tal (kui mina teda nägin) sinine kile istme peal.
Kas keegi oskab öelda, et mis aastal tuli m6 coupe müüki eestis ja mujal maalimas ja kas on võimalik, et see tüüp lasi mingis tuuning kohas endale 4 sumpat ja täpse bodyworky teha???[/img]
Kas keegi oskab öelda, et mis aastal tuli m6 coupe müüki eestis ja mujal maalimas ja kas on võimalik, et see tüüp lasi mingis tuuning kohas endale 4 sumpat ja täpse bodyworky teha???[/img]
karl99 kirjutas:Vabandust, et lekitasin valet infot. Tegu on siiski 2005 aasta 645ci -ga, aga isegi mitmendat korda peale vaadates ei näinud ma mingit märki, mis reedaks, et see auto on 6-seeria. Ainuke erinevus on see, et tal ei olnud taga m6 märki ja küljetuulutusavades ei olnud m märki. Lisaks oli tal (kui mina teda nägin) sinine kile istme peal.
Kas keegi oskab öelda, et mis aastal tuli m6 coupe müüki eestis ja mujal maalimas ja kas on võimalik, et see tüüp lasi mingis tuuning kohas endale 4 sumpat ja täpse bodyworky teha???[/img]
me nägime sama masinat irf sellel oli ikke kile peal
Jõudu annab 2.5 TDS
Kusjuures tegelane sõitis enne "tavalise" mittekabrio kuuesega. Elasin seal taustal heledas majas ning iga päev koju sõites vesistasin. Ja kui üks päev siis "tavalise" kuuese asemel kabrio oli siis ... sülg jooksis ikka ojadena.Imre993 kirjutas:See väidetav M6 Cabrio on tõesti 645. Sõbra kõrval majas elab tüüp ja nägin seda ilma bodykitita, kuid pilti ei teinud. Eile käisin sõbra juures, siis tegin masinast pilti.
Indrek