Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
a miks neil sisemised rõngad kuidagi heledamalt põlevad? linnas ka vaatasin... sama on facelift 5. ja uuel 3. kupeel kuidagi imelik jääb,kaugelt vaatad,et ongi kummalgi pool 1 rõngas ainult
ma ei tea miks aga IMO e39 ainuke korralik inglisilma auto,kõige paremini õnnestunud need tuled ja rõngad selged ning kaugele eristatavad... uutega on nagu on ja teistele masinatele ise toppimine ple ka päris õige,ise ei poolda e46 ka rõngaste toppimist...
h82lose kirjutas:a miks neil sisemised rõngad kuidagi heledamalt põlevad? linnas ka vaatasin... sama on facelift 5. ja uuel 3. kupeel kuidagi imelik jääb,kaugelt vaatad,et ongi kummalgi pool 1 rõngas ainult
Sellel facelift (piltidel) E70 uksel ilutseb 4,0d...tea, kas sama mis meie 3,5d?
Edit: leidsin ise juba vastuse: BMW X5 xDrive40d: Straight six-cylinder diesel engine with aluminium crankcase, BMW TwinPower Turbo and Common Rail direct injection (piezo injectors, max. injection pressure: 2,000 bar),displacement: 2,993 cc, power output: 225 kW/306 bhp at 4,400 rpm, max. torque: 600 Nm at 1,500 – 2,500 rpm,
Acceleration [0 – 100 km/h]: 6.6 seconds, top speed: 236 km/h, average fuel consumption according to EU: 7.5 lt/100km, CO2 emission level according to EU: 198 g/km, emission standard: EU5.
Neile, kes armastavad jahil käia ja tahavad paremat läbivust, peaksid vaatama Hartge Hunteri poole (pakutakse diffrilukke, roostevabast terasest põhjakatet, võimsamaks tuunitud mootorit jne).
Samas peaks taskus vähemalt 1,6 miljonit olema
Sisu on täitsa huvitav (maksab muidugi kena kopika), padrunitasku on ka päris vinge http://www.youtube.com/watch?v=jqRMdsq0T5Y
See uus X5 facelift-ga on ikka tõsine iludus
BMW X5 xDrive40d - see masin vist jätab enamiku võimsatest sõiduautodest ka seljataha võimsuse ja juhitavuse poole pealt, rääkimata maasturitest
Palju siin E70 omanikke siis on? Tean ainult ühte peale mind.
Ise juba ca 2 kuud olnud E70 omanik ja siiani väga rahul - ainukesena toon välja, et 20" 315 35 rehvidega ei ole mõeldud Eesti teedele ja see pole küll auto süü aga UM puudumine Kuressaarest - kõik hooldused pean käima Tartus. Muidu mugav, vaikne ja keskmine kulu 9.7l/100km - 3.0D siis. Kel miskeid küsimusi veel siis võin vastata. 529nm rocks
Minuarust polnud nende 20" velgedega sõita probleemi, selliseid sügavaid kiskuvaid rööpaid enam eriti pole ja maanteed on meil üldjuhul ka korralikud. Samas on ta raske auto ja 3se diisli puhul on ehk kitsamad tõesti paremad.
Mõtisklen omale e70 x5'te soetada. Välimus On kena ja kõik justkui sobib
Silma on jäänud 3liitrine SD diisel aasast 2008, Kuidas on antud mootor võrreldav tavalise diisel 3.0'iga?