K: BMW E46 330 i/d/xi/xd
K: BMW E46 330 i/d/xi/xd
Mõtlen siin praegu vahetada oma igapäevaliikurit. Kuna uuemate Audide hulgast ei leia suurt midagi meelepärast ja BMW E39 mulle kohe kuidagi ei meeldi siis olen mõelnud 3 liitrise E46 kerega bemmi soetamise peale.
Valikusse on esialgu jäänud nii diisel kui ka bensiin.
Vaadates Carfolio andmeid peaks 3,0 bensiinimootor olema juba päris hea oma 170kw-ga. Algusaastate 3,0 diislil on küll vaid 135kw aga väänet selle eest uhkelt rohkem 390nm (1750rpm) vs bensiinomootori 300nm (3500rpm) - automaatkasti otsas oleks see disla vast päris tore ja kui jääb väheks saab sinna ka tuningbox'i külge riputada (+27kw/50nm).
Lisaks võiks uus auto olla täisveoline ja miks ka mitte universaal - peres võiks ju üks suurema mahutavusega ja parema läbivusega auto olla...
Samas olen kuulnud et diisel ei pidanud just oma vastupidavusega hiilgama (turbod pidid läbi minema?). Bensiinimootorile jälle ei ole kuulnud mingeid etteheiteid.
Tean et meil klubis eriti selliseid isendeid ei ole aga samas järsku on keegi nendega kokkupuutunud ja oskab neid ka lähemalt kommenteerida.
Valikusse on esialgu jäänud nii diisel kui ka bensiin.
Vaadates Carfolio andmeid peaks 3,0 bensiinimootor olema juba päris hea oma 170kw-ga. Algusaastate 3,0 diislil on küll vaid 135kw aga väänet selle eest uhkelt rohkem 390nm (1750rpm) vs bensiinomootori 300nm (3500rpm) - automaatkasti otsas oleks see disla vast päris tore ja kui jääb väheks saab sinna ka tuningbox'i külge riputada (+27kw/50nm).
Lisaks võiks uus auto olla täisveoline ja miks ka mitte universaal - peres võiks ju üks suurema mahutavusega ja parema läbivusega auto olla...
Samas olen kuulnud et diisel ei pidanud just oma vastupidavusega hiilgama (turbod pidid läbi minema?). Bensiinimootorile jälle ei ole kuulnud mingeid etteheiteid.
Tean et meil klubis eriti selliseid isendeid ei ole aga samas järsku on keegi nendega kokkupuutunud ja oskab neid ka lähemalt kommenteerida.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
küsi kasutaja marco80-lt .
Tal oli enne 330ix sedaan. Nukaandur sai minu teada vahepeal vahetatud.
Sama auto osales ka Raplas Cup I -l. Auto on eestist ostetud ja peaks nagu teda olema kõik ,mis tehtud /juhtunud.
Haapsalu lennuväljal kiirendamas oli kohal ka 330ix diisel universaal kui ma ei eksi.
Võtan ise ka hoogu et enda auto 330 vastu välja vahetada.
Tal oli enne 330ix sedaan. Nukaandur sai minu teada vahepeal vahetatud.
Sama auto osales ka Raplas Cup I -l. Auto on eestist ostetud ja peaks nagu teda olema kõik ,mis tehtud /juhtunud.
Haapsalu lennuväljal kiirendamas oli kohal ka 330ix diisel universaal kui ma ei eksi.
Võtan ise ka hoogu et enda auto 330 vastu välja vahetada.
Subjektiivne hinnang:
olles sõitnud 530d -ga ja istunud kõrval 330i -s ning arvestades viimase aja kütusehinna trendi, siis ma ei leia bensukas mingit pointi. Põhiline vahe on selles kus jõud on. Milleks on vaja pereautot kriiskama ajada, et edasi saada. Selleks ikka hobiauto. Pereautoga sõidetakse sujuvalt ja kiiresti madalate pööretega ...
olles sõitnud 530d -ga ja istunud kõrval 330i -s ning arvestades viimase aja kütusehinna trendi, siis ma ei leia bensukas mingit pointi. Põhiline vahe on selles kus jõud on. Milleks on vaja pereautot kriiskama ajada, et edasi saada. Selleks ikka hobiauto. Pereautoga sõidetakse sujuvalt ja kiiresti madalate pööretega ...
-- E30 316i (2.7) --
Fun is not a straight line!
Fun is not a straight line!
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
see sedaan just momendil klubis ongi kasutaja Mario_P kasutuses. Minuteada seda nukaandurit ei vahetatud varasemalt- Mario kevadel tegi seda. Ja täna auto UM-s puksivahetuses (ja tagumised vedrud)Aimar kirjutas:küsi kasutaja marco80-lt .
Tal oli enne 330ix sedaan. Nukaandur sai minu teada vahepeal vahetatud.
Sama auto osales ka Raplas Cup I -l. Auto on eestist ostetud ja peaks nagu teda olema kõik ,mis tehtud /juhtunud.
Haapsalu lennuväljal kiirendamas oli kohal ka 330ix diisel universaal kui ma ei eksi.
Võtan ise ka hoogu et enda auto 330 vastu välja vahetada.
Kui sa mõtled EBK Haapsalu üritust siis seal oli see touring ka bensukas!
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Njah, tänapäeval oskavad vastupidava sillaosaga autosid vaid jaapanlased teha. Aga UM-is remontides ei tohiks see asi vast nii hull olla - sillaosadele ju 2a. garantiid...Indrek kirjutas:sillad nõrgad
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
just selle anduri case -i mäletangi foorumistTauri kirjutas:
see sedaan just momendil klubis ongi kasutaja Mario_P kasutuses. Minuteada seda nukaandurit ei vahetatud varasemalt- Mario kevadel tegi seda. Ja täna auto UM-s puksivahetuses (ja tagumised vedrud)
Kui sa mõtled EBK Haapsalu üritust siis seal oli see touring ka bensukas!
Ühel tuttaval on süsimust 330d ja kerevarjandiks touring.
aastaks oli vist 2003 ja igati rahul sellega minu teada.
Ise sõitnus pole aga kõrval istudes jäi küll mokk töllakile kui gaasi pedaali vajutati.
Olgugi ,et seegi oli automaat aga kiirenudus oli muljetavaldav.
Mulle igastahes meeldis
aastaks oli vist 2003 ja igati rahul sellega minu teada.
Ise sõitnus pole aga kõrval istudes jäi küll mokk töllakile kui gaasi pedaali vajutati.
Olgugi ,et seegi oli automaat aga kiirenudus oli muljetavaldav.
Mulle igastahes meeldis
BMW 530i ;525i e34 ;750 e38
Äkki avalikustad arvutuse eeldused ja tulemused? Ma vahetan õlisid 15K järel sõltumata indikaatoritest, ei usu, et diislil sagedamini peaks tegema. Muude detailide vastupidavus on diislil jämedalt sama hea kui bensul (ehk lagunevad nad kõik). Lisaks on 3-se diisli kütusekulu linnas ca 50% madalam praegusest bensukast (9 vs 14), mis minu läbisõitude juures aastas mulle 15K säästab, mille eest võib diislit ekstra poputadaMuhv kirjutas:Tegin mingi hetk pisikese arvutuse. Diisel ei tule meie oludes eriti odavam - põhjuseks tihedam hooldus.
Otsisin enda naisele autot, peale pikka saagat jäid sõelale 2 E46 kerega touringut - 2001 aasta 330d ja 2003 320d. 330d on eestis olnud aasta, käib kogu aeg UMis ja on tehniliselt korras. 320d on olnud ca kaks kuud eestis, näitasin UMi meistrile ette ja tema jutu järgi pole ta nii korralikku kasutatud jupp aega autot näinud - absoluutselt veatu. Ja nüüd tuleb üllatus - 320d jättis sõidus hoopis parema mulje kui 330d - oli kergem, teravam & kiirem. Ise kahtlustan, et kolmeliitrisel oli kas turbo või õhulugeja peetis - ülddiagnostika nende tervislikku seisukorda ei näita - vaid seda, kas on või off.
Üldiselt - sillakulu väga hull ei ole, ka automaatkastid töötavat kolmese kere peal veatult - niipalju kergem/kompaktsem auto (võrreldes viiendaga). Diislid on väga head, kuid lollikindel valik on bensiinimootor - neid osatakse hooldada/parandada paljudes kohtades, diisel on aga peale 2000/2001 aastat vaid tehasestendi teema - võimalike probleemide korral on klient UMis sunnismaine.
Üldiselt - sillakulu väga hull ei ole, ka automaatkastid töötavat kolmese kere peal veatult - niipalju kergem/kompaktsem auto (võrreldes viiendaga). Diislid on väga head, kuid lollikindel valik on bensiinimootor - neid osatakse hooldada/parandada paljudes kohtades, diisel on aga peale 2000/2001 aastat vaid tehasestendi teema - võimalike probleemide korral on klient UMis sunnismaine.
Su arvamused põhinevad ilmselt kaks põlve vanadel autodel.Muhv kirjutas:
Paraku pole need autod aga juhitavad... teisisõnu, vajavad väga häid juhte
Nendel mittejuhitavatel on aga see pluss, et öösel magad rahulikult ja ei pane lehmaketiga rooli kinni. Samuti ei "kao" see sul Selveris käigu ajal parklast ära.
Viimase põlve riisid on päris talutavad. Ja tööajal teed tööd, mitte ei närvelda UM letis järjekorras.
Ka need on plussid. Samas on esimeste aastate E46 siiski väga kaugel juhitavuse etalonist, mida BMW varasemate mudelitega seadis.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Mingist aastast (äkki oli 2000 või 2001 - täpselt ei mäleta) alates peaks vähemalt E39 bensukate hooldusintervall 25000 km peale minema. UM-i väitel pole mingit põhjust õli tihemini vahetada (kuigi see loomulikult halba ei tee...)Ilvez kirjutas:Äkki avalikustad arvutuse eeldused ja tulemused? Ma vahetan õlisid 15K järel sõltumata indikaatoritest, ei usu, et diislil sagedamini peaks tegema. Muude detailide vastupidavus on diislil jämedalt sama hea kui bensul (ehk lagunevad nad kõik). Lisaks on 3-se diisli kütusekulu linnas ca 50% madalam praegusest bensukast (9 vs 14), mis minu läbisõitude juures aastas mulle 15K säästab, mille eest võib diislit ekstra poputadaMuhv kirjutas:Tegin mingi hetk pisikese arvutuse. Diisel ei tule meie oludes eriti odavam - põhjuseks tihedam hooldus.
E83 X3 2,0dA 2010.a.
Ma olen lihtne inimene. Läksin istusin UMi hoolduse toolile ja lasin endale rääkida. Diislil hooldusvälp ca 15kkm, bens. ca 25kkm. Öeldi maksumused. Mina arvutasin. Küttekuludeks ei võtnud linnalegende (a'la linnas 9l/100km) vaid raamatu näitajad.Ilvez kirjutas:Äkki avalikustad arvutuse eeldused ja tulemused? )Muhv kirjutas:Tegin mingi hetk pisikese arvutuse. Diisel ei tule meie oludes eriti odavam - põhjuseks tihedam hooldus.
330xdTA 12,2 l/100
330xiTA 15,0 l/100
Tegin kerge arvutuse, lisasin bmw poolt nahkvutlaris müüdavate kummikinnaste hinna (diisli tankimiseks) ja leidsin, et paraku on diisli ökonoomsus vaid näiline. Loomulikult ei muuda see diislit põrmugi kehvemaks.
Siis on see 3,0 diisel lihtsalt ebaõnnestunud mootor või selle eesmärk pole kokkuhoid
näiteks VWA 1,9 TDi-l on reaalne kütusekulu poole väiksem kui 1,8 või 2,0 bensukal. ja hooldus oli mõlemal 15 000 tollal.
kui on öko eesmärk, siis korralikku 2,0 turbodiislit ei löö ühegi bensiinimootoriga ja kui lööb, siis sellisega, millega võib parkimisplatsil sõita ja mille dünaamika on diislist poole nõrgem.
seal on vahe selline, et kui 2.0td-ga on keskmine kulu 6-7, siis 2.0 bensukal ei tule sa reaalselt alla 10 välja.
3liitrine turbodiisel on mõeldud puhtalt kiirteesõiduks.
näiteks VWA 1,9 TDi-l on reaalne kütusekulu poole väiksem kui 1,8 või 2,0 bensukal. ja hooldus oli mõlemal 15 000 tollal.
kui on öko eesmärk, siis korralikku 2,0 turbodiislit ei löö ühegi bensiinimootoriga ja kui lööb, siis sellisega, millega võib parkimisplatsil sõita ja mille dünaamika on diislist poole nõrgem.
seal on vahe selline, et kui 2.0td-ga on keskmine kulu 6-7, siis 2.0 bensukal ei tule sa reaalselt alla 10 välja.
3liitrine turbodiisel on mõeldud puhtalt kiirteesõiduks.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
3-4 l kütusekulu vahe on täitsa reaalne. Mul keskmine vähe üle 8 ja ma ei usu, et bensuka keskmine samades tingimustes oluliselt üle 11 oleks. Eks see kulude pool sõltub palju ka kütusehinnast, mis Eestis on siiani pikalt ebanormaalne olnud - diisel bensiinist kallim. Kui oleks ikka paar krooni odavam, lööks see mitme aastaga juba kulutused teiseks.Muhv kirjutas:Ma olen lihtne inimene. Läksin istusin UMi hoolduse toolile ja lasin endale rääkida. Diislil hooldusvälp ca 15kkm, bens. ca 25kkm. Öeldi maksumused. Mina arvutasin. Küttekuludeks ei võtnud linnalegende (a'la linnas 9l/100km) vaid raamatu näitajad.Ilvez kirjutas:Äkki avalikustad arvutuse eeldused ja tulemused? )Muhv kirjutas:Tegin mingi hetk pisikese arvutuse. Diisel ei tule meie oludes eriti odavam - põhjuseks tihedam hooldus.
330xdTA 12,2 l/100
330xiTA 15,0 l/100
Tegin kerge arvutuse, lisasin bmw poolt nahkvutlaris müüdavate kummikinnaste hinna (diisli tankimiseks) ja leidsin, et paraku on diisli ökonoomsus vaid näiline. Loomulikult ei muuda see diislit põrmugi kehvemaks.
Lisaks läheb 3,0d legaalsetel kiirustel ja kiirendusel paremini edasi, kui 3,0i. Kes Haapsalus olid, need nägid oma silmaga...
E83 X3 2,0dA 2010.a.
hooldusvälp
Oman e46 318d automaati. Ostsin päris uue aasta alguses ja hetkel olen sõitnud 33000 km. Kompuuter näitab, et 3000 km pärast on hooldus, nii et esimene hooldus 36 000. Hakkasin ka ise kahtlema ja helistasin esindusse. Sealt öeldi, et kui kompuuter nii näitab, siis ok. Ostes öeldi, et ca. 25000 esimene hooldus.
toksin veel andmeid
mudel, keskmine kulu, kiirendus 0-100
330iAT 9,8 7,2
330XiAT 10,6 7,6
330dAT 8,1 8,3
330XdAT 8,9 8,9
võrdluseks veel:
530dA 8,3 8,0
Ülejäänu sõltub miljonist pisiasjast.
Juhin tähelepanu, et väiksema küttekulu juures liigub 330dAT edasi tublisti aeglasemalt kui 530dA. Samas on standardkonfis 5. seeria vaid napp 10kg raskem kui 3-s.
mudel, keskmine kulu, kiirendus 0-100
330iAT 9,8 7,2
330XiAT 10,6 7,6
330dAT 8,1 8,3
330XdAT 8,9 8,9
võrdluseks veel:
530dA 8,3 8,0
Ülejäänu sõltub miljonist pisiasjast.
Juhin tähelepanu, et väiksema küttekulu juures liigub 330dAT edasi tublisti aeglasemalt kui 530dA. Samas on standardkonfis 5. seeria vaid napp 10kg raskem kui 3-s.
330d peaks olema 135 kW, samas kui 09/2000- 530d on 142 kW. Ehk peitub ka selles mingi kiirenduse vahe?
Samas tundub see 330XiAT tehase poolt 7,6 sek natuke ülepakutud - katse/eksitusmeetod näitas midagi hoopis muud...
530d 8,0 sek on täiesti õige suurusjärk
Pisut on vist OT-sse asi läinud, vabandan teema algataja ees
Samas tundub see 330XiAT tehase poolt 7,6 sek natuke ülepakutud - katse/eksitusmeetod näitas midagi hoopis muud...
530d 8,0 sek on täiesti õige suurusjärk
Pisut on vist OT-sse asi läinud, vabandan teema algataja ees
E83 X3 2,0dA 2010.a.
Ma laisk inime ei viitsi andmeid otsida Aga kas Muhvi kulud ikka reaalsed on? Diisli ja bensuka kulu vahe 1.7 liitrit ning seda 3 liitriste mootorite puhul ... Igal juhul ma olen surmkindel, et reaalse kulu vahe on oluliselt suurem. Täna just kolleeg ütles oma 530dT reaalseks keskmiseks kuluks 7.3, kui kiiruskatseid teha siis 8, kui cruisiga maanteel sõita siis isegi alla 6. Ma täitsa usun, et bensukas võib maanteel 7-8 võtta, aga linnas alla 10 ei tule kuidagi, pigem suvel 11 ja talvel 16. Igal juhul teine kolleeg 528i sangas ainult ohkas sügavalt, kuuldes diisli kulust ...
See selleks. Tegelikult olen mina jõudnud järelduseni, et tanklatesse papi viimise vähendamine on lihtsalt boonus. Peamine mõnu seisneb ikkagi pereauto puhul väändes ja turbos. Hobuseid on vaja areenil, tänaval on momenti vaja. Milleks need kriiskavad 4000 ja rohkem pööret (bensukal mõnu sealt algab) ... See jõud, mis madalal pöördel veab (turbo vilinal) on oluliselt muljetavaldavam kui bensuka karjuv kriiskamine ...
Minu tagasihoidlik maailmavaade ütleb, et uut bemmi ostes on diisel esimene valik, kui just emmi ei võta. Eriti arvestades bemmi hinnapoliitikat.
Ja 330xdT on asi mida kassid ostaksid ...
See selleks. Tegelikult olen mina jõudnud järelduseni, et tanklatesse papi viimise vähendamine on lihtsalt boonus. Peamine mõnu seisneb ikkagi pereauto puhul väändes ja turbos. Hobuseid on vaja areenil, tänaval on momenti vaja. Milleks need kriiskavad 4000 ja rohkem pööret (bensukal mõnu sealt algab) ... See jõud, mis madalal pöördel veab (turbo vilinal) on oluliselt muljetavaldavam kui bensuka karjuv kriiskamine ...
Minu tagasihoidlik maailmavaade ütleb, et uut bemmi ostes on diisel esimene valik, kui just emmi ei võta. Eriti arvestades bemmi hinnapoliitikat.
Ja 330xdT on asi mida kassid ostaksid ...
-- E30 316i (2.7) --
Fun is not a straight line!
Fun is not a straight line!
Argo V - reaalne katse näitas võrdlust ühe konkreetse autoga, mis tõenäoselt su autost raskem, omas ehk liig suuri velgi, kasutas 95-t BMW poolt soovitatud 98 asemel ning lisaks üritas kont täisvõimsusel huugamas temperatuuri salongis kontrolli all hoida. Ise usaldaks ikka rohkem tehase poolt esitatud andmeid.
330d on tõepoolest 135kW. See, et 530d on 142 kW tuli uudisena. Jälle targem. Muud esitatud andmed olid mul tabelis siiski õiged.
RNT - kas see 530dT keskmine kulu on kompuutriga mõõdetud ja kas masin ka linnas vahel sõidab?
Erinevaid päevi näinud 330XiAT reaalne keskmine kulu on reaalselt 11,1 l/100 kompuutri arvates. Samas ei ütle see midagi, kuna võrdluseks peaksid kaks autot teineteise sabas sõitma.
330d on mu jaoks huvitav seepoolest, et sinna saab lihtsalt lisada tuuningboxiks nimetatud vidina, mis suht odava hinna eest toob laia naeratuse näole.
Olen proovinud ka 330iT manuaal varianti. No see on ikka eriti tore sportliku pereisa masin. Tehase andmetel siis 6,7sek/100
330d on tõepoolest 135kW. See, et 530d on 142 kW tuli uudisena. Jälle targem. Muud esitatud andmed olid mul tabelis siiski õiged.
RNT - kas see 530dT keskmine kulu on kompuutriga mõõdetud ja kas masin ka linnas vahel sõidab?
Erinevaid päevi näinud 330XiAT reaalne keskmine kulu on reaalselt 11,1 l/100 kompuutri arvates. Samas ei ütle see midagi, kuna võrdluseks peaksid kaks autot teineteise sabas sõitma.
330d on mu jaoks huvitav seepoolest, et sinna saab lihtsalt lisada tuuningboxiks nimetatud vidina, mis suht odava hinna eest toob laia naeratuse näole.
Olen proovinud ka 330iT manuaal varianti. No see on ikka eriti tore sportliku pereisa masin. Tehase andmetel siis 6,7sek/100
Reaalne kulu keskmiselt. Täislinna ei õnnestu saada, mingi 40% maanteed sees. Ja kodanik ei ole pensionär, fooriromantika, open track ning kruusakatsed ei ole mitte võõrad talle ...Muhv kirjutas:RNT - kas see 530dT keskmine kulu on kompuutriga mõõdetud ja kas masin ka linnas vahel sõidab?
-- E30 316i (2.7) --
Fun is not a straight line!
Fun is not a straight line!
Kui veel kulust .... siis 200 hobusega pereauto on vajalik kodanikule kes sellest ka mõnu tunneb ning laseb neid kõiki aasale lahti, mitte esimese 75 väljavalituga ratsutab. Sellisel juhul on aga diisli puhul mõtet rääkida "keskmisest" kulust ja bensu puhul numbritest alates "linnakulu".
-- E30 316i (2.7) --
Fun is not a straight line!
Fun is not a straight line!
Ega see 530dT äkki juba E60 kerega pole? Sellel tõesti lisandunud võimsuse (160 KW!) juures on kütusekulu ca 1 l väiksem.RNT kirjutas:Täna just kolleeg ütles oma 530dT reaalseks keskmiseks kuluks 7.3, kui kiiruskatseid teha siis 8, kui cruisiga maanteel sõita siis isegi alla 6.
Endal mul nimelt E39l ca 60 % maanteesõitu, kiiruskatseid ei harrasta ja keskmine kindlalt pisut üle 8 (8,1-8,4). Maanteel 100ga sõites jah kusagil 6, aga jällegi - keskmisena kindlasti mitte alla selle. Ka tehase andmed räägivad sama keelt...
E83 X3 2,0dA 2010.a.
Aga millist? varuosade hindu ei tea - vaja neid tihti ei lähe. Hooldusvälbad on kirjeldatud. Preagu käib bensiin versus diisel maavõistlus.Raivo kirjutas:Paluks siiski rohkem kommentaare teemas küsitud autode kohta, kui ainult kütusekulu infot.
RNT - Ehk on kodanikul manuaal? Raamatu andmetel 530dT keskmised kulud vastavalt 7,3 versus 8,5 (automaat)
Olen jälginud siin seda kütuse vaidlust - minu puhul ei oma tegelikult tähtsust palju auto kütust võtab. Pigem on tähtsam veoskeem - tagaveoline vs. täisveoline.
Vaadates Mobile.de ja Autoscout.de hindasid siis neliveoliste diislite hinnad algavad u. 12000 eur ja bensukate hinnad algavad u. 14500 eur. Need on siis u. 200 000 km läbisõitnud 2000a. autod.
Samas see kilometraaz ei tohiks olla veel fataalne nende autode jaoks. Arvestades diislil esinevaid probleeme turbodega siis on vast mõistlikum bensukas võtta aga kui õnnestub leida korralik diisel siis võiks ka seda vaadata...
Vaadates Mobile.de ja Autoscout.de hindasid siis neliveoliste diislite hinnad algavad u. 12000 eur ja bensukate hinnad algavad u. 14500 eur. Need on siis u. 200 000 km läbisõitnud 2000a. autod.
Samas see kilometraaz ei tohiks olla veel fataalne nende autode jaoks. Arvestades diislil esinevaid probleeme turbodega siis on vast mõistlikum bensukas võtta aga kui õnnestub leida korralik diisel siis võiks ka seda vaadata...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence